Jump to content

Ryfylketreffet 2009


Seilaren

Recommended Posts

Håper å være på vei fra Tananger rett rundt 1600. Har ikke kommet så langt at jeg har fått tenkt noe over det.

 

Håper først og fremst at alt går greit med båten som for øyeblikket ligger på land. Dancer Holding holder på å montere trustere i begge ender. Og Nordvegen Marine holder på med å montere ny vinsj bak. Plus et par andre små ting.

Går alt greit håper jeg å ha båten i hjemme havn på torsdagen. Så da er det bare å pakke som F!

Mulig jeg må ha Elektro Partner ombord før jeg drar. Ser ut til at AIS'en min ikke sender, men kun mottar signaler. Og BB antennen er ikke på plass enda.

Litt å gjøre før jeg stikker opp over som du ser. :lol:

Link to post
Share on other sites

Skulle gjerne hengt meg på, men det er liksom den helgen jeg planlegger nå å sjøsette båten Butzfleth.. :sad:

 

Jeg kan hjelpe deg med det.. Bare kast meg trossen så skal nok båten på sjøen skal du se.

Så kunne vi jo bare strippset båten din til rekka mi så truttner den på turen. :lol::lol::lol:

Redigert av Bützfleth (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg stemmer for Butzfleth... De som kan ligger med baugen i land og anker ut akter.

 

Er ikke sikker på om det lille bak er ferdig i tide. Uansett må jeg ned og hente kjettingen, til vinsjen bak, som ligger under vann på andre siden av sundet. :diving:

 

Men det ordner seg nok.

Link to post
Share on other sites

:cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Har meldt oss på, men jeg er litt usikker på antall personer. Kommer tilbake til det. Er det eventuelt mulig å sette opp telt?

 

Hei igjen

 

Det ser ut til at vi blir en hel gjeng herfra. Foruten oss to "voksne", blir også tre av guttene våre med. To av dem sammen med damer samt lillegutten til det ene paret, og den tredje gutten vår tar sannsynligvis med en kamerat. Totalt blir vi da 9 stk og teltet må tas i bruk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...