Jump to content

tilsjos.no

Recommended Posts

spiller ingen rolle da eg fekk tilbakemld i mail på mandagen om at ordren ble kanselert fordi den va ute av sortemanget dems så dem har fjerna den fra nettsida og nå, dåreligt med targa og finne i nettbutikkene:/ bare ei sån stor stygg universal targa som er justerbar fra 160 til 185cm og det blir jo ikke passeligt til rib. der man kan feste targa på min på hekken kan det ikke vere over 75cm bredde.

Link to post
Share on other sites

Du kan få kjøpt targa til de kinaribbene som selges rundt om kring. Kan ikke være mye som skal til for at det skal passe. Er slik med 3 lanterner, en på toppen og en på hver side. Koster vel 2-3000 kroner. Sjekk sidene til goldeye rib, smart rib, pro rib, gjeving rib, stormy osv (smartlager.no gjeving.com osv, kan ikke alle sidene)

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

bilde

 

Jeg har en Grand Goldline 340 2012 modell med 20 hk mercury. Den veier med alt ca 240 kg. Det er i tyngste laget når den skal opp på Ilas davitere 70 cm over vannet.

 

Jeg vurderer å selge den og skaffe en annen med jockey og helst 25 hk 2T.

Er det noen som har forslag til en slik løsning som helst veier under 200 kg?

 

Grunnen til at jeg ønsker 25 hk er at vi ønsker å dra vannski med den.

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...
  • 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...