Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).


880

Recommended Posts

 

Sakset fra artikkelen: «Forskerne har kjent til den kolossale blekksprutens eksistens siden 1925, men har aldri sett den inntakt. For et par uker siden fanget en tråler et levende eksemplar på 2000 meters dyp».

 

Ja, jeg har tenkt å bade i sommer, men nei, om jeg skulle synke aldri så dypt, så treffer jeg neppe på denne lille delikatessen!! :lol::lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Ja, jeg har tenkt å bade i sommer, men nei, om jeg skulle synke aldri så dypt, så treffer jeg neppe på denne lille delikatessen!!   :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Vær nå ikke så sikker du Worse;

Alt vi visste om arten før dette eksemplaret ble fanget var at den levde på store dyp i antarktisområdet, sier O'Shea.

- Nå vet vi at den beveger seg over store områder, går helt opp til overflaten, og vokser seg spektakulært stor, sier han.

 

Og ettersom den er vant til å slå ihjel store hvaler tror jeg nok at den kan få et kick av en bergenser også som en liten appetizer:wink:

Pasta Calamare blir ikke det samme etter dette

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

- Nå vet vi at den beveger seg over store områder, går helt opp til overflaten, og vokser seg spektakulært stor, sier han.[/i]

Og ettersom den er vant til store hvaler tror jeg nok at den kan få et kick av en bergenser også som en liten appetizer:wink:

Nåhh, jeg tror den lille calamar'en der skulle møtt sin overmann om han hadde kommet til mine farvann. Jeg er sulten i dag og klar til å tilberede den .... kom bare her, lille venn, så skal du se ... :fishing::lol::lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Nåhh, jeg tror den lille calamar'en der skulle møtt sin overmann om han hadde kommet til mine farvann.  Jeg er sulten i dag og klar til å tilberede den .... kom bare her, lille venn, så skal du se ...  :fishing:  :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Man får håpe at Worse har konsesjon og kvote på denne arten, da. :wink:

VK1c.jpg.6c04d1bf9bb21f3019643cc5caad2319.jpg

-- Også kjent som Skipper Worse

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...