Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).


880

Recommended Posts

Hei Amorosa. Vet du hva prisene blir i den nye havna på Skjærhalden ?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er vel ikke bestemt enda, men tror ikke vi skal prise oss ut av markedet. Strøm skal være inkludert i havneleie og eventuelt internett mot ekstra betaling. Dette er føreløpig hva som er tenkt.

 

Når vi først er i gang å diskutere gjestehavna på Skjærhallen i "nyheter", så lurer jeg på WLAN'et som Amorøsa nevnte. Jeg visste ikke at det var WLAN på Skjærhallen, hvordan får jeg tilgang?

 

Geir

<{POST_SNAPBACK}>

:confused: Vet ikke hva de forskjellige tilknytninger heter men det som er sagt er mitt sitat fra Fredrikstad Blad

 

"Internett i havnene

I Hvaler kommune legges også planer som vil vekke oppsikt langt utenfor kommunens grenser.

– Ved bruk av moderne trådløs bredbåndteknologi, skal vi kunne gi brukere internettilgang ikke bare i en, men flere havner på Hvaler. Selv på Akerøya skal man kunne knytte seg trådløst til Internett, sier Arild Engh.

Dette får man til takket være kommunens engasjement for å bedre sin egen internettilgang mot Fredrikstad."

Link to post
Share on other sites

Innkjøringsproblemer for nye Bastø III

 

Kræsja i kaia 2 ganger på 6 dager!

 

Første gang

Andre gang

 

Ikke så lett med ny båt - godt det ikke bare er meg som synes det er litt vanskelig av og til

<{POST_SNAPBACK}>

Ja vem har inte kjört i brygga, alltid litt ovant när det kommer en ny båt! :smiley:

 

det er vel därför dom byggt ett andra/reserv kaj på Hortensidan!

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Ja vem har inte kjört i brygga, alltid litt ovant när det kommer en ny båt! :smiley:

 

det er vel därför dom byggt ett  andra/reserv kaj på Hortensidan!

<{POST_SNAPBACK}>

Kjekt å ha to brygger. Jeg var inne på samme tanken selv i år (satt plutselig med to båtplasser) - men slo tanken fra meg. Ser så langt ut til at manøvreringen i havn går greit. takk for Baugpropell!

Lyden bærer langt ved sjøen: Fra Tønsbergs blad

<{POST_SNAPBACK}>

Denne russebussen var en tur nedom båthavna vår fredags kveld. Jeg oljet teaken i cockpit da de skrudde på "lydkanonene". Det dirret i hele båten. heldigvis for meg dro de videre etter et kvarters tid.
Link to post
Share on other sites

Ibiza + Suzuki = sant:lol:

 

 

Se også dagens utgave av Finansavisen side 16. Familien Hellingen har kjøpt 30% av Ibiza Boats AS - Bekrefter at Ibiza båtene skal leveres med Suzuki motorer.

 

Sikkert en trøst etter at avtalen med Skibsplast strandet....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...