Jump to content

Skrytebilder av min nykjøpte trebåt


marexkaren

Recommended Posts

Jeg har også kjøpt meg en isotherm, for rundt 4-5 båtpenger, jeg kjøpte aggregat for å bygge om en eksisterende 150 ltr orginal tørrisbox ombord (alt for vanskelig å få tak på is nedover fjorden lenger og det sparer meg for å kjøpe 4 bæreposer med is hver gang jeg skal utpå)

 

Gass det går det og, men personlig syntes jeg gass er bittelitt skummelt i båt så jeg går for strøm (beholder gass til matlaging men mat lager jeg ikke hele tiden)

 

 

En ting å tenke på er at en kjølebox bruker litt mindre strøm enn ett kjøleskap da den kalde luften ikke raser ut hver gang du åpner luka. men jeg har forstått det også er marginalt.

 

Dette var den vask\kokeapp løsningen jeg egentlig tenkte på, men så jo vel så praktisk ut den du har bilde av her. det er jo veldig greit med mer enn ett bluss.

c3a395d4fb3c8dd07bce2caefde4f90c_image_250x94.jpg

Seatronic

 

Mvh

Champagne

Redigert av Champagne (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det samme er Sambuca. Kompisen min ble dritings på den før i sommer, og endte med å stupe ut av båten i fylla for å rense den gjengrodde propellen. Etter det gikk han og la seg til samboerens store ergrelse :lol:

 

Da blir det nok bare pils og cider da. Eneste som er dumt med cider er att den virker som narkose på beina mine, blir som gele :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Gikk det greitt på Aurlandsdagane da :cheers:

 

He he du har hørt om dei dagane ja. En gedigen stor fyllefest for alle bygdafolk og utflytte Aurlendingane, .

Nei var ikkje på den, var på ferie så fikk ikkje med meg den for første gang :headbang: -

Men det kjem ein ny festival no i oktober ein slags ølfestival, med festtelt midt i gata så da blir det :cheers::drink:

Har du vore på Aurlandsdagane då, og kordan veit du om den???

Redigert av trehesten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...