Jump to content

Skrytebilder av min nykjøpte trebåt


marexkaren

Recommended Posts

Har ingen kjerring jeg, bare en kjæreste jeg ikke bor sammen med. Greiere slik :cool:

 

Har både sine fordeler og bakdeler det og. Fordelen med min er at ho er utdanna kokk så jeg slipper og nærme meg kjøkkenet og så er ho perfeksjonist når det gjeld rydding så det slipper jeg og. Og så bryr ho seg ikkje så mykje når eg handler biler eller båter. Eneste nå er at ho ikke vil at jeg bytter vekk merca for den liker ho :smiley:. Eg pleier og bytte bil en gang i året, det er min fetish

Link to post
Share on other sites

Kan skrive under på at du ikkje var åleine om det. Kor mange innbyggarar soknar til bygda?

Same i Underdalen og :drink:

 

Etter sist eg høyrde so var det ca 1780 innbyggarar i Aurland kommune. Det er med undredal og Flåm og Gudvangen . So da e ikkje mange folk her. Men mange nok tullingar sammla på ein plass :lol::lol:

 

Veit ikkje heilt kor mangen som soknar til kvar plass men kan tru det er ca 150 i Undredal og rundt 600 i Aurland

Redigert av trehesten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Stor stemning den gangen eg var der ihvertfall. Og snakk om anmeldelse for ulovlig sjenking i gata,men der var vel ingen som visste kor dei skulle begynne.

Kjenner du til han vossingen som ligg med båt i Flåm,eit sjølvbyggaprosjekt ? Har ikkje vært der inne i år.

 

 

Vist det er han som dreiv og byggde sin eigen seglbåt so er han ferdige no, har lege nett attmed han på gjestebrygga i aurland før eg fekk plass i flåm båthavn. Den e i alle fall jekla fine synest eg

Link to post
Share on other sites

Nei dette var ein plattgattar, oppbygd styrehus framme lugar nede forut,svær salong akter. Han hadde eigen kaiplass bort imot den nye marinaen ved pensjonatet.

Er det mulig å overvintre på sjøen i båthavna i Flåm da,med trebåt?

 

 

Eg trur den båten ligge der endå, må ta meg ein tur og sjekke i morgon. Er ikkje somange dagane det er is på fjorden so eg er rimeleg sikker på at det går bra. I fjor så var det ca 5 dagar med is inne i flåm. Visst ikkje so er det berre fram med øksa og hogge litt rundt der

Link to post
Share on other sites

Dette var den vask\kokeapp løsningen jeg egentlig tenkte på, men så jo vel så praktisk ut den du har bilde av her. det er jo veldig greit med mer enn ett bluss.

c3a395d4fb3c8dd07bce2caefde4f90c_image_250x94.jpg

Seatronic

 

Mvh

Champagne

 

Champagne

Såg greit ut dette ser ut som om det går an og vippe kokeplata ned i vasken da, Tar jo ganske så liten plass hvis det er riktigt,

9c1e0e7713774c76c476fbabec66d6af_image_243x230.jpg

Men falt litt meir for denne her jeg, litt meir praktisk med to bluss da,

 

Lurte egentlig på og rive heile sulamitten med tanke på pantryen og bygge opp alt på nytt, og kansje forlenge pantryen bakover noen cm, og kansje senke benken akkurat der hvor seta står men ikkje så mykje.

Men så er det problemet med dørene da forlenger jeg pantryen bak så kommer det i konflikt med dørene til cabinen, for dei slår inn, men det kan fikses med at jeg kan hengsle den slikat dørene slår ut kansje , men får reise inn og ta noen bilder og så sette meg ned og tegne litt på painten

Link to post
Share on other sites

så kommer det i konflikt med dørene til cabinen, for dei slår inn, men det kan fikses med at jeg kan hengsle den slikat dørene slår ut kansje , men får reise inn og ta noen bilder og så sette meg ned og tegne litt på painten

Dører som slår inn i cabinen...

Høres ikke det litt skummelt ut.

Men tanke på sikker rømmningsvei, bør vel alle dører slå utover...

Link to post
Share on other sites

Dører som slår inn i cabinen...

Høres ikke det litt skummelt ut.

Men tanke på sikker rømmningsvei, bør vel alle dører slå utover...

 

Ja fanken... Det har IKKJE fallt meg inn og tenke den tanken Wasco. Er ikkje nokon dumming du altså.

Då er altso saken grei då skal jeg mekke litt på dørane slik at dei slår ut i staden for.

Einaste som er litt kjeitete er at det er noken oppbevaringsrom i gulvet der så må passe på og lage det slik at jeg kommer til der og. Fint og lagre diverse olje og verktøy til motor og anna dill dall

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...