Jump to content

Trebåttråden

Wasco

Recommended Posts

Hei alle.

Ser det er flere her som har veldig god greie på trebåter og da tenkte jeg at kanskje noen av dere kunne hjelpe oss med ett lite mysterium. Min søster og svoger kjøpte for en stund siden en tomt med en gammel hytte og ett gammelt naust på, der de nå har bygget en ny hytte. I fjor mistet vi dessverre min svoger, så det er først nå min søster og vi andre i familien har orket å begynne på oppryddingen i det gamle naustet som var fylt til randen med mye rart. 

Nå begynner det derimot å bli relativt ryddig inni der og da dukket det opp en gamme trebåt av ukjent type og årgang. Så da ble vi jo litt nyskjerrige og lurer jo litt på hva dette kan være? Er det noen her som kjenner igjen denne?

Har foreløpig bare ett bilde av båten, men kan ta flere til helga om det er av interesse. Til opplysning så ligger naustet i Trøndelag fylke. 

All informasjon taes imot med takk!

201503934_2987104384946266_7320578788727669709_n.jpg

Se der ja! Det ser ikke ut til å være noen tvil om at det er en Åfjordsfæring nei. Skal etter planen oppover dit i helga, så får prøve å ta en nærmere kikk da for å se på tilstanden.

Tusen takk!