TrondT Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Vulcanus på bt.no TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Hilmar 2 Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Noen som har bilde liggende av Frier? Og hvor ble det av denne. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
SamH Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 http://www.tugboatlars.se/Leam.htm Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Fikk lyst til å dra frem denne fra finn. Den ser nokså sjabby ut, men kan nok settes i stand. Finest med originalt styrehus synes jeg. http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimag..._1464587237.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 30.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2010 (redigert) Olof tok en avstikker på sin seilas fra Austevoll til Bergen..... Bygget 1902 i Tyskland.. dukket opp i Sverige i 1951 med flyktninger... Ble værende i Sverige til 2003, da hun ble solgt til Bergen... Mye historie i det skroget... Redigert 30.Mai.2010 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Adriana Svart 30.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Her er HEDVIG og FRIER i aksjon, tror dette må være tidlig på 70 tallet. Sitér dette innlegget Link to post
mats_S Svart 29.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2011 Sitér dette innlegget Link to post
mats_S Svart 29.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2011 Fint bilde. Gir stemning i kulda. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sigmundh Svart 29.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2011 Kanonbilde. Gir oss grunn til å ta med kameraet ut i kulde og ikke minst ut i mørket. Sitér dette innlegget Link to post
Langs land Svart 29.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2011 Harry i Lysekil er et flott syn på de kanter. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Langs land Svart 29.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2011 Hyttetaubåt? Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 29.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2011 Lengre oppe her vises det til en liten taubåt på finn.no som har vært på havets bunn. Vil bare vise noen bilder hvordan den samme ser ut idag etter fagfolkene på Dåfjorden Slipp har satt igang og fikser den opp for eget bruk..Nesten ferdig... Ser bra ut,eller? Bildene er tatt av Steinar Andersen. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2011 Ser veldig bra ut. Det kaller jeg trivsel på jobben. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 (redigert) To fine båter observert i Arendal i ettermiddag Var Fru Jacobsen ombord tro? Litt dårlige bilder.. mobilkamera var eneste fotoapparat med Men det er altså BB Connector bak tankeren. Redigert 31.Januar.2011 av agder840 (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
SveinHa Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Der har "i alle år" ligget en lignende denne på Engøy/Klasaskjeret: Astor skrev On 3.9.2007 at 18.49: Noen som har bilde og vet litt om historien til den? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
SveinHa Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 "Lessing" er jo nesten i en klasse for seg: Enkel, nesten brutal, i stilen Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Fru Jacobsen Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 agder840 skrev On 31.1.2011 at 19.42: To fine båter observert i Arendal i ettermiddag Var Fru Jacobsen ombord tro? Litt dårlige bilder.. mobilkamera var eneste fotoapparat med Men det er altså BB Connector bak tankeren. Javisst , blir liggende til Onsdag morgen - du får bare slenge innom Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Tror jeg tar deg på ordet der... hadde vært trivelig å treffe slike dyktige folk.. Ble imponert over manøvreringen.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 (redigert) Her er BB Connector i Kalundborg (DK) Hmm..hvorfor ble det bilde sånn? Redigert 31.Januar.2011 av Fru Jacobsen (see edit history) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Tror det skyldes noe feil under opplasting. Datafeil Skal dere trekke ut Sealing på onsdagen. Hørte de hadde 37000 kbm diesel .. lurte på å koblet til personbilen..har litt lite diesel på... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Ja det er den vi ligger og venter på, tror den ligger an til avgang Onsdag 08:00 Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Kikker utom dere i morgen ettermiddag om det passer.. skal nedom å se til sjekta. Ligger nesten så du kan se den fra skuta di. Fikk den heldigvis ut av isen uten din hjelp.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
tuffff Svart 31.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2011 Sånn litt på siden, Fru Jacobsen. Har du noen formening om hvorfor skipperen på "Bamse" mener seg fritatt for fartsbegrensningen i Larvik havn? Nevnte slepebåt ligger ofte i indre havn, og jeg har til gode å se at denne - hva enten det er på inntur eller uttur går i særlig mindre enn ti-femten knop. Innenfor femknopsgrensen. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.