M/B Cathy Svart 10.August.2013 Link til dette innlegget Svart 10.August.2013 Er det du som kjøpte den med "hjemmelagd" badeplatform? Gratulerer så masse! Jeg veit ikke hvor sikringene er på denne men om det er en luke på veggen til høyre når du går ned foran, altså bak dashbordet ville jeg sjekka der:-) Sitér dette innlegget Link to post
Greasemonkey Svart 11.August.2013 Link til dette innlegget Svart 11.August.2013 Skal sjekke der;-) Har sjekka alle sikringene under dashboard, og de var hele og fine. Sitér dette innlegget Link to post
Greasemonkey Svart 15.August.2013 Link til dette innlegget Svart 15.August.2013 Finner ingen sikringer, annet enn de under dashboard. Noen som har anelse hvor sikringer til cabinlys på Nordic er plassert? Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 18.August.2013 Link til dette innlegget Svart 18.August.2013 Har du sett etter om det står sikring, gjerne 1 hovedsikring til lys og forbruk i motorrom. Store muligheter for irr på en slik plassert sikring. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 18.August.2013 Link til dette innlegget Svart 18.August.2013 Sikringer er under dashboard som det blir nevnt. Husk at dårlig kontakt f.eks i sikringsholder kan gjøre at f.eks en lampe ikke fungerer. Ble selv lurt da lampen ved pentry ikke fungerte. Sikringen vår hel og jeg målte ti og med 12V på lyspærekontakter, men ingen lys. Viste seg at dårlig kontakt mellom sikring og sikringsholder gjorde at lampen ikke fikk nok strøm til å lyse. Litt kontakt vår det jo siden jeg målte 12V i lampen. Pusset litt på sikring og siktingholder og det ble lys. Når det er dårlig kontakt kan man bli lurt godt ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Greasemonkey Svart 25.August.2013 Link til dette innlegget Svart 25.August.2013 Sikringer er under dashboard som det blir nevnt. Husk at dårlig kontakt f.eks i sikringsholder kan gjøre at f.eks en lampe ikke fungerer. Ble selv lurt da lampen ved pentry ikke fungerte. Sikringen vår hel og jeg målte ti og med 12V på lyspærekontakter, men ingen lys. Viste seg at dårlig kontakt mellom sikring og sikringsholder gjorde at lampen ikke fikk nok strøm til å lyse. Litt kontakt vår det jo siden jeg målte 12V i lampen. Pusset litt på sikring og siktingholder og det ble lys. Når det er dårlig kontakt kan man bli lurt godt ;-) Er klar over dårlig kontakt på slike sikringer;-) Har erfart det fra andre båter... Skal sjekke i motorrom for sikringer der:-) Sitér dette innlegget Link to post
Greasemonkey Svart 21.September.2013 Link til dette innlegget Svart 21.September.2013 Bilde fra Scands aller siste loppemarked i dag og i morgen. Priseksempler: Puter 25,- alt av målere instrumenter 50,- Sitér dette innlegget Link to post
Greasemonkey Svart 21.September.2013 Link til dette innlegget Svart 21.September.2013 (redigert) Bord kr 300,- Engbo fjernkontroller.. Puter... Redigert 21.September.2013 av Greasemonkey (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
scand26hc Svart 21.September.2013 Link til dette innlegget Svart 21.September.2013 Så du noen ting til en scand 26 hc? Hehe Sitér dette innlegget Link to post
Greasemonkey Svart 21.September.2013 Link til dette innlegget Svart 21.September.2013 Så du noen ting til en scand 26 hc? Hehe Tja... Var nok litt innredning og puter. Synes jeg så kalesjer.. Sitér dette innlegget Link to post
scand26hc Svart 21.September.2013 Link til dette innlegget Svart 21.September.2013 Utmerked legger turen dit i morgen... Sitér dette innlegget Link to post
Tropic1 Svart 21.September.2013 Link til dette innlegget Svart 21.September.2013 Hvor liggger dette utsalget ? Sitér dette innlegget Link to post
scand26hc Svart 21.September.2013 Link til dette innlegget Svart 21.September.2013 Grimstad.. joda industrier... Sitér dette innlegget Link to post
Tropic1 Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 (redigert) Noen som vet når de stenger idag? Noen som så om de hadde saker til scand tropic ? Eks. kalesje puter etc Redigert 22.September.2013 av Tropic1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
scand26hc Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 Akkurat vært der nå. Jeg overhørte noen som kunne konstatere at det lå komplett putesett til tropic. Om det stemmer vet jeg ikke. Kalesjer hadde de mange av men mest til agder båter. Masse volvo instrumenter til 100kr stk. Ellers gratis pølser kaffe og lesk. Les brus... Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 Var dette loppemarked det sidste eller kommer der flere? Hilsen Jan Sitér dette innlegget Link to post
Greasemonkey Svart 22.September.2013 Link til dette innlegget Svart 22.September.2013 Aller, aller siste... Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 23.September.2013 Link til dette innlegget Svart 23.September.2013 Ærgerligt, mange tak. Hilsen jan Sitér dette innlegget Link to post
Greasemonkey Svart 8.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2013 Opplagskrybbe klargjort for vinteren... Greit med mobil opplagsplass;-) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 24.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 27 fot....er det vannlinje eller totallengden på båten? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 24.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 nordic`n er 27 for uten nebb og platting. Altså vannlinje Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 24.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2013 Nei nei. Siste ordet til Pondus skulle vært "skroglengde". Vannlinja er fort et par-tre fot kortere enn skroget. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Helt riktig! My bad! Tenkte rett, skrev feil. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 25.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2013 Takk for svar folks Sitér dette innlegget Link to post
Greasemonkey Svart 17.April.2014 Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Oppgradering av lys i Nordic: Lys i trapp til akterkabin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.