Jump to content

Nasking fra andres båter - vær obs på denne båten


bliss X

Recommended Posts

Tenk om du tar feil Bliss X. Du er modig som tør legge ut bilde av båt med lett indentifiserbar båthavn med en slik påstand. Man ser at dette er fra Bekkelaget i oslo.

 

Kan man legge ut bilder på denne måten med slike påstander. Det bør vel foreligge en dom før noen blir erklært skyldig ?

Redigert av havgaaaaapet (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Man ser at dette er fra Bekkelaget i oslo.

 

Siden jeg ikke visste det før du opplyste om det så vil jeg gjerne takke deg for den informasjonen som er uovermåtelig viktig for de fleste vil jeg tro.

 

Hvorfor det? Har du behov for å vite det?

 

Jeg skal vedde på at det har han gapet om ikke et behov, så i allefall et sterkt ønske om å få vite. Vedder du imot? :lol:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Vi skal være litt varsom med å publisere bilder som i dette tillfellet en båt som blir knyttet til et tyveri.

 

Båten kan være lånt bort til andre personer,og eieren aner ingenting av dette her,det kan være mange som har identisk båt som kan føle seg mistenkte uten grunn.

 

La politiet ordne saken,det er det beste for alle parter.

Redigert av Jonnyrude (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...