Jump to content

Nasking fra andres båter - vær obs på denne båten


bliss X

Recommended Posts

Etter et år med Seaco,en er konklusjonen min klar. Det å ha båt i den størrelsen medfører en del faste kostnader slikt som: Båtplass, kranbil, opplagsplass, nødvendig vedlikehold + +, og også en konto for nasking/hærverk. Vært forskånet for hærverk til nå, men et par lapper i nasking er det blitt allerede, og det er irriterende. Så kan man jo diskutere hvor sikker man skal være i sin sak før man åpner munnen. Jeg er av den oppfatning at hvis man ikke våger å feile innimellom blir der heller ingen mulighet for endringer og uvesentet får spire og gro!

Link to post
Share on other sites

La oss tenke seg at man kommer i uføret og blir arbeidsledig, alvorlig syk eller får problemer i ekteskapet. Økonomien går over styr og man klarer ikke forpliktelsene. Man gjør en ulovlig handling for å redde seg iland. Vil du henge ut vedkommende på internett som kjeltring med bilde, navn og adresse , Olpi?

 

For alle skal vel legges ut på internettet til offentllig forlystelse?

 

Mener du virkelig at over nevnte "unskyldninger" gir deg rett til å begå forbrytelser?

Link to post
Share on other sites

Etter at jeg hadde litt ledig tid ,så leste jeg kjapt igjennom tråden her.Smått utrulig mye dumt som blir sagt,til dere som syntes dette er grumsomt gjort av Blizz .Hva hadde dere sagt om dere hadde blitt rappa fra noe ombord hos dere?Tipper ikke det hadde vært noe særlig ok ,men trur kansje været for ta litt av skylden.

Bare sånn for å nevne det ,så det ikke blir missforstått .Blizz x dette er helt topp gjort av deg,slike duster trenger vi ikke på sjøen eller andre steder .Stå på Blizz x og forsatt god sommer ,den kommer sikkert snart :flag_bp:

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Etter at jeg hadde litt ledig tid ,så leste jeg kjapt igjennom tråden her.Smått utrulig mye dumt som blir sagt,til dere som syntes dette er grumsomt gjort av Blizz . Tine IV

 

Godt sagt

 

Tine meierier forlanger mye av sine ansatte . Det hadde vært noe med 6 timers dag. Da hadde du kanskje fått tiden strukke til?

Link to post
Share on other sites

Hva hadde dere sagt om dere hadde blitt rappa fra noe ombord hos dere?

 

Svarte på det vet vi og oppfinnsomheten har vært stor; alt fra å banke opp eller slå ned, grisebinde, hive til sjøs med kjetting og/eller gamle batterier rundt beina osv osv så akkurat det er det en stund siden jeg lurte på!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

For å være helt ærlig vet jeg hvor båten ligger og hvem som er eier. Det kryr av informanter

 

 

En etterforsker viser aldri kortene sine.

 

 

Underholdning er en ting, men underholdning på andres ulykke er noe helt annet . Mine informanter sier noe helt annet Polarn' og de er til å stole på.

 

Ja du chrizz du chrizz. Du er ikke sann.

Du må ha informanter over hele den norsk kysten.

Først mener du å vite både hvem som har rappa Ugla og hvor båten. (Den mystiske røde båten) ligger, og så bare baller det på seg.

 

Når jeg lå på Skjærhalden for et par uker siden mente du også at du hadde "informasjon" om jeg ikke lå på skjærhalden. ( Jeg inviterte deg til og med på en øl om du fant en buss som gikk såpass langt.)

Du begynner vel ikke å bli litt forvirret???

 

 

Eller er du bare veldig, veldig nysgjerrig

Link to post
Share on other sites

 

 

Man bør være bekymmret hvis det settes ut krenkende påstander på forumnet som kan være uriktige, selv om avsenderen mener de er riktige.

Om de aktuelle personer mener at påstandene er feil kan de jo enkelt rette på det ved et dementi. Det kan jo feks være at det var avtalt at de skulle låne uglen.

 

Det virker jo som om du kjenner personene chrizz - kanskje du skal tipse de om denne tråden.

 

Forøvrig er jeg enig med Fru Jacobsen for et par hundre sider siden at det hadde vært ubehagelig å få lagt ut info om oss på denne måten. Men med rent mel i posen er det enkelt å rydde opp i slikt.

 

Forøvrig bør en som starter en tråd som dette være meget klar over det ubehag det påfører personer OM påstandene er feil.

Link to post
Share on other sites

Da har du nok grunn til å være betenkt.

 

Det legges i dag ut så mye informasjon om enkeltpersoner på nettet at jeg har vært betenkt svært lenge. Jeg er faktisk mye mer betenkt over all den offentlige informasjonen som legges ut enn bilder som legges ut her.

Link to post
Share on other sites

eller kanskje det er slik at du har meninger og holdninger som andre ikke har? Du virker jo som en forsvarer av kriminelle.

 

Det er en viktig rolle i samfunnet det. Dersom du anser det som ditt lott å være forsvarer her på Baatplassen er det fint. Det fineste er å vite hvorfor du forfekter slike holdninger til rett og galt som du har gjort i denne tråden. For de gjør meg skremt.

Link to post
Share on other sites

Det kan jo hende at dette var en fugle-elsker som føler seg forpliktet til å frigjøre alle fugler og fugle-liknende og -imiterende skapninger fra bl. a. fangenskap og andre dårlige forhold. Det kan vel klart tenkes å ha vært en sivilt ulydig protest-aksjon, bare slik at pressemeldingen om dens vellykkethet ikke ble verdsatt av avisredaksjonene?

 

Ingen grunn til å ugle-se gjerningsmannen og hans forsvarere av den grunn.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Det var skikkelig realt. En stor grankongle med mothakerene den riktige veien er mer fair. Eller en dobbermann som river dem i rævæ.

 

Gaymetoden til Bliss X har jeg ikke sansen for

 

Siden du påpeker det umoralske og på grensen til kriminelle, hva angår det trådstarter har gjort her så undres jeg litt over at du er tilhenger av bruk av kongler og dobbermann, men du mener vel at det er lovlig metoder? Jeg håper din oppfatning av "rett og galt" og ikke minst håndtering av dette ikke deles av særlig mange andre selv om jeg frykter at så kan være tilfelle!

 

Kommentar fra moderator: Tråden er stengt og de påfølgende innlegg slettet da det tok en retning som overhodet ikke har noe med båt og sjøliv å gjøre.

 

 

Kommentar fra moderator: Av teknisk årsak er tråden åpnet igjen, men det er ikke tillatt å poste flere innlegg her.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...