Jump to content

Nasking fra andres båter - vær obs på denne båten


bliss X

Recommended Posts

Her er det Ugler i Mosen

Merkelig hvordan noen med færre innlegg enn fartstidsår på BP ser ut til å våkne fra dvalen.

Er det en vendetta for å få noe rusk på BlissX?

 

Fint å se at noen er mere opptatt av å sverte BlissX enn å setter pris på at noen bryr om å ta vare på verdiene våre.

Er vel en skjult kostevals som går. Nesten som en liten sommerinfluensa.

 

At noen i det hele tatt gidder å hoste opp den ene paragrafen etter den andre må enten skyldes at det har vært en drittsommer og at sjøen har fristet for lite eller at interessen for det genuine båtliv er vesntlig overdrevet.

 

Men for all del. Kok spikersuppe og spis agurker til dere spyr

Link to post
Share on other sites

Det er vel bare i Norge at forbrytere kan nekte navn og bilde i media. I England blir man hengt ut med fullt navn, adresse og foto for mindre alvorlige forbrytelser som snyting av trygd, fyllekjøring, urinering på offentlig plass etc. -altså en moderne gapestokk.

Eksempel fra Blackpool Gazette: "A former soldier who was taken to hospital by police became aggressive and told officers he could knock them out if he wanted to. Robert Mellor, 50, of All Saints Road, St Annes, admitted breach of the peace and was bound over in the sum of £100 for 12 months by Blackpool magistrates."

Link to post
Share on other sites

Har eieren av båten på bildet stjålet en ugle , fortjener han å bli straffet og gjerne bli "avslørt" her på bp..Stjeling fra andres båter er lavmål.

 

Helt enig på alle måter.

 

Det må da være for alles beste at dette offentliggjøres. Det vil nok også muligens virka avskrekkende for en del uærlige sjeler. For uærlige sjeler finnes det overalt, også her på BP, garantert.

 

Det må jo være ille å bli ferska i å stjele fra en annens eiendom, men enda være å bli gjort offentlig/driti ut.

 

Og det er akkurat hva slike rasshø..... fortjener.

 

Stjeler man er man en jævla dust, intet annet. Og folk fortjener å bli advart mot slike.

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

Jeg synes vi skal ta med oss det beste fra advarselen til Bliss (det er ikke rare greiene), og så ignorere resten (det er faktisk ikke rare greiene det heller). Hvis jeg ser en rødstripete båt i båthavna mi, kommer jeg definitivt til å låse fast ugla.

 

Hvis det viser seg at Bliss har agert på en lovstridig eller utilgivelig måte, får det være opp til påtalemakten eller den hun har forbrutt seg mot å be henne ete det i seg. Vi andre kan like godt bare la det passere i stillhet før vi ender opp med en diskusjon om ytringsfrihet versus stigmatisering av rødbåter som kan mistenkes å være så dyre at eierne må raske med seg andres bade-ender.

 

(Ja, jeg har gjentatte ganger brukt "henne" og "hun" om Bliss i teksten over. Men det er for ikke å bidra til at skurken kan bli identifisert. :lipseal: )

Redigert av Tintin (see edit history)
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Link to post
Share on other sites

Jeg håper at alle de skinnhellige i denne tråden blir frastjålet et eller annet dyrt fra båten sin og at det ikke finnes noen Bliss X som har video av tyveriet og som advarer dere andre om hvilken båt tyven benytter. Utakk er verdens lønn og i neste runde gjør Bliss X og hans like det vi ikke ønsker. Og det er selvfølgelig å gi faen.

 

 

Mulig dere ikke vet det, men når siste mann gir faen, har alle ærlige sjeler tapt.

 

Tenk å være så opptatt av å beskytte tyver!

Link to post
Share on other sites

Jeg håper at alle de skinnhellige i denne tråden blir frastjålet et eller annet dyrt fra båten sin og at det ikke finnes noen Bliss X som har video av tyveriet og som advarer dere andre om hvilken båt tyven benytter.

 

 

hehe jeg er glad justisministerenen ikke kommer fra Baatplassen. Da hadde vi hatt Kongo-tilstander.

 

Jeg la også ut et bilde fra samme båthavn. En båteier med en HR hadde falt i vannet. Klærne hang til tørk på rekka og mobil gikk føyka.Jeg minnet om hvor viktig det var å bruke redningsvest , også på brygga. Vi opplevde et raseriutbrudd fra båteieren pga publisering av bildet og saken. Bildet og tråden ble selvsagt slettet på BP-vis

 

Og ikke for å snakke om hevnen. Den var nådeløs.

Link to post
Share on other sites

kanskje på tide å snyte seg slik at man blir kvitt litt gammel gørr?

 

Forkjølelse kommer hver høst den PF. Men vi som har vært forkjøla før kjenner lusa på gangen.

 

Det er bare å konstantere at Bliss tillater seg selv å publisere bilder og sette ut alvorlige påstander. Det er ikke særlig redelig.

Link to post
Share on other sites

Da venter jeg fortsatt i spenning på å høre fra alle de som enkelt kan identifisere eieren av denne båten! Ja for det er jo så enkelt sies det?:lol:

Min mening er at det er nettopp det som kanskje gjør det litt feil å legge ut bilde av båten, da blir jo alle eiere av tilsvarende båter fort mistenkeliggjort.

Og det må da kunne gå an å diskutere saken selv i denne tråden? Uttalelser som; "jeg håper alle skinnhellige båteier blir frastjålet noe dyrt" fordi vi stiller spørsmålstegn ved bildet blir jo bare helt tåpelig.

Jeg mener absolutt ikke at Bliss X er helt på jordet, men at det må kunne gå an å diskutere saken.

 

B'liten; hva hvis bilde hadde vært av en Nord West 420, med teksten; se opp for denne båten med en hyggelig familie på 4 ombord - de er tyver!!.

 

PS. Sorry Bitteliten - du ble bare brukt som et eksempel :lol::wflag:

Redigert av Fru Jacobsen (see edit history)


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Med andre ord så mener du at det er uredelig, hva består så denne i?

 

Når man sletter bilde av sin egen båt uten kjennemerke i en humoristisk tråd med undertone om å bruke vest og tilater seg selv å legge ut bilde av andres med alvorlige beskyldninger er man ikke redelig.

 

Jeg antar at du ikke klarer å se denne sammenligningen Mouche ¨så spar meg for hoderistingen

 

Jeg husker jo ganske godt når jeg brukte et nick fra (-- reference to evil site removed --) her på BP. Det ene nicket var vist fornavnet og det andre nicket et nick. Sammenblandet og det tok man ike særlig pent opp. Da var det snakk om å avsløre identiteten til et medlem og masse annet sprøyt.

 

Det blir derfor ganske idiotisk når enkelte skal på død og liv forsvare stuntet til Bliss X.

Redigert av havgaaaaapet (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er bare å konstantere at Bliss tillater seg selv å publisere bilder og sette ut alvorlige påstander. Det er ikke særlig redelig.

 

Det er vel ikke en alvorlig påstand når politiet har søkt og funnet ugla i båten det gjelder?

Jeg synes Biss X er redelig jeg. Blir spennende å se hvordan typw menneske som eier den båten er. Bør jo være mulig å komme i kontakt med de siden båten det omtales om her ligger rett foran min.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...