KOB Svart 24.November.2002 Del på Facebook Svart 24.November.2002 Denne burde jo være enkel for dere som har fartet litt på sørlandskysten....kan ta med at det er flott å ligge langsmed fjellet rundt odden til høyre i bildet. Du er i Vrangsund, på innsiden av Flostaøya. Slik så det ut da vi passerte der i sommer.... Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Ingar Svart 24.November.2002 Del på Facebook Svart 24.November.2002 Endel år siden jeg var der, men kan det være innseilingen til Portør?? Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 24.November.2002 Del på Facebook Svart 24.November.2002 Endel år siden jeg var der, men kan det være innseilingen til Portør?? Det stemmer Slik ser det ut i tilnærmet maksvær. Den innerste av de to stakene midt i bildet. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
klk Svart 24.November.2002 Del på Facebook Svart 24.November.2002 Baat-guru: Kvalvåg på Stomen? Sitér dette innlegget Link to post
klk Svart 24.November.2002 Del på Facebook Svart 24.November.2002 Baat-guru: Kvalvåg på Stomlen? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.November.2002 Del på Facebook Svart 24.November.2002 klk: Baat-guru: Kvalvåg på Stomen? Stemmer det! Bildet er tatt på en av den første turene med båten....vi hadde med en stor gryte med får i kål av alle ting! Riktig trivelig plass inni bukta der. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 22.Desember.2002 Del på Facebook Svart 22.Desember.2002 Holder på å sortere sommerens bilder og fant dette. Hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 22.Desember.2002 Del på Facebook Svart 22.Desember.2002 Haukeli? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 22.Desember.2002 Del på Facebook Svart 22.Desember.2002 Jonny39: Haukeli? Nei. Det er ved en av 'motorveiene' til båtfolket. (og enda nærmere neste stripe.... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 22.Desember.2002 Del på Facebook Svart 22.Desember.2002 Hei. Sotenkanalen i Sverige. Og her bodde fiskeenken "mor Lina" med sine mange barn. Og en fortsatt God Jul. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
OT-flyktning Svart 22.Desember.2002 Del på Facebook Svart 22.Desember.2002 Lars H.: Hei. Sotenkanalen i Sverige. Og en fortsatt God Jul. Lars H. Riktig! Med din fartstid der nede måtte du vite det, Lars! Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 8.Januar.2003 Del på Facebook Svart 8.Januar.2003 Hm.......Kommer der en fisk snart montro? Nei, forresten. Med min "fiskelykke" kommer den nok ikke før jeg er borte vekk. Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Jeg kaster meg på i vinterkulda, og hvor er så dette? Kan røpe at det er i indre Oslofjord. Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Walter_S Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Jon_P: Jeg kaster meg på i vinterkulda, og hvor er så dette? Kan røpe at det er i indre Oslofjord. Prøver meg med 2 alternativer.... Kan det være Sandspollen? Tydeligvis lenge siden jeg har vært der.... Ellers så er det "Hjælp" ?? :o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Lars H. Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Hei. Mener det må være "Hjelp", sett sydover mot Sandspollen. Har kjørt fra Sandspollen til Sætre med jollen for å handle en gang. Stri tur foresten, vi var to voksne mannfolk i en Pioner 235, og motoren stoppet på tilbaketuren. Det ble langt og tungt å ro! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Marø Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Er ganske sikker på at dette er Hjelp. Fin plass men plass til alt for få båter. Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Nesten! Dette er Furuholmen, og ganske riktig sett sydover mot Rognholmen og Sandspollen. Jeg prøver meg med et til, men det blir kanskje for lett? Stikkord: Svenskekysten. Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
OdinIII Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Dette er Tanumstrand Fint sted, barna kan bade i badeland når det er dårlig vær, det er golf muligheter og en fin spassertur til Grebbestad Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.Januar.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 En ny gåte i vinterkulda. Hvor kan så dette være? Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Så klart det var Tanumstrand! Det kan vel kanskje virke umulig å se hvor dette bildet er, men siluetten på det du ser er svært karakteristisk for den som har vært der! Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Lars H. Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Hei. Det kan vel kanskje virke umulig å se hvor dette bildet er, men siluetten på det du ser er svært karakteristisk for den som har vært der! Litt usikker her, men kan det være "Bissenrennen" fra Kosterfjorden inn mot Havstensund? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Lasse: En ny gåte i vinterkulda. Hvor kan så dette være? Molløsund? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bliss X Svart 9.Januar.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Lars H.: Lasse: En ny gåte i vinterkulda. Hvor kan så dette være? Molløsund? Lars H. Nei, det er feil, Lars, men jeg er nokså sikker på at trudelutt har vært der en eller flere ganger. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Lasse: Lars H.: Lasse: En ny gåte i vinterkulda. Hvor kan så dette være?Molløsund? Lars H. Nei, det er feil, Lars, men jeg er nokså sikker på at trudelutt har vært der en eller flere ganger. Men det er da fra Sverige? Skuten er typisk vestsvensk og har svensk vimpel? Og så er bildet tatt litt utpå dagen mot nord? Arrghh, det ser så kjent ut! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Al-Tec Svart 9.Januar.2003 Del på Facebook Svart 9.Januar.2003 Bildet fra pilotstolen i THEJO er fra indre Oslofjord. Lasse, kan det være Ramsö? Jon_P Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.