Borgeleik Svart 27.September.2015 Del på Facebook Svart 27.September.2015 Jeg målte min båt fra vannlinjen til mastetoppen. Da var den 3.9 meter. Dypgående er jo ca 90 cm. Masten tipper jeg er ca 60-80 cm høy. Dette gjelder for båt uten flybridge. :) Red skrifeleif. :) Takk for svar. Må da ha en portåpning på 4 mtr min da for å få den inn. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2015 Ja. Det tror jeg nok du må. Det er faktisk ganske høye båter. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Wallas Service Svart 27.September.2015 Del på Facebook Svart 27.September.2015 Du må nok ha høyere portåpning enn 4 meter. Båten står vel ei vogn av et eller annet slag? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Kystnissen Svart 20.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2015 Noen som har erfaring med forsinkelsesrele til Sleipner baugpropell? Har selv baugpropell av typen Sleipner SP30 http://webshop.nettbaat.no/products/forsinkelsesrele-sleipner Sitér dette innlegget Saab motor, verdens mest driftsikkre motorer! Link to post
Seigmann Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Til dere som har Nord West 900. Vi lurer på anskaffelse av denne. Fruen er skeptisk til en sittegruppe i styrhuset som nærmest er som en rekke. Er det noen som har erfaring rundt dette? Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Hadde en sånn båt,men tenkte aldri over at salongen hadde feil fasong. De kan derimot være litt rette i ryggen,og man blir sittende med bakhodet i ruten om en er mange og må sitte rett opp og ned. Blir som regel på uteplassen en tilbringer mest tid om ikke det er steinkaldt ute. Sitér dette innlegget Link to post
Seigmann Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Takker for svar. Tenker som deg at uteplassen blir mest brukt, og at dette ikke er et problem. Gleder meg til å se båten Sitér dette innlegget Link to post
Seigmann Svart 16.August.2016 Del på Facebook Svart 16.August.2016 Har vært og sett på et eksemplar, og jobben med å overbevise rederinnen har begynt. Noen nord West eigere som har noen tips å passe på? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.