Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

Bare for å nevnte det... det er en funksjon som tillater deg å justere bildets rotasjon (0, 90, 180, 270 grader) ved å trykke "ctrl-alt-<pilretning>"

 

Det ser ikke ut til at alle datamaskiner støtter dette, så er sikkert avhengig av skjermkort og/eller driver versjon.

 

Husk at musen følger skjermretningen ;-)

signaturbilde4.jpg 2 smekk på en flue...
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Fant ikke noen helt egnet tråd å legge disse bildene i så jeg legger de her , bildet er av toalett/bad og tegningen som ligger med i annonsen viser 2 bad men jeg klarer ikke å få det til å stemme.

Se nøye på bildet så ser det ut som 2 bad ved siden av hverandre og det kan jeg ikke med beste vilje klare å gjenskape på tegningen.

 

bildebad.jpg

Synes det ser ut som 2bad ved siden av hverandre.

bildebaat.jpg

Link to post
Share on other sites

Har du hørt om speil ? :lol:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Vasken kan ha to kraner, en i hver ende ? Det er nok et skap bak det speilet. Eller et ris bak speilet. Nei det er visst ikkeno speil allikevel.

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Hmmmm...........jeg tok også for god fisk at dette var et speil men Skjælø har rett, det kan ikke være det.

Ser en nøye etter så synes jeg at jeg ser en dør i frostetglass mellom de to delene.

 

Tenker nok at dette er toalett + vask i den ene delen og dusj + vask i den andre.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Nå skal vi ikke fortape oss i detaljer, men jeg er fortsatt forviret over denne løsningen.

 

Teorien om speil er avlivet, særlig hvis en ser på noen av de andre bildene fra annonsen.

Men det som er litt forvirrende er at dørken inne i dusj avlukket har så skarp vinkling. Dette kunne vert forstålig hvis denne vinklingen hadde vært ut mot skroget på båten.

Men ut fra vinduene kan en jo se at denne vinklingen er i båtens lengderettning. Vinklingen kan forklares med at det skal være lett for vannet fra dusjen å renne ut. Men da hadde det ikke vært nødvendig å ha en så radikal vinkling.

Denne vinklingen på dørken gjør det jo praktisk umulig å stå oppreist inne i dusj avlukket.

Link to post
Share on other sites

Synes det ser ut som 2bad ved siden av hverandre.

bildebaat.jpg

 

Oversiktbildet er ikke korrekt ut fra øvrige bilder.

 

Klikk på "test report, Tageszeitung 6/2005 (NO, PDF, 7 MB)" litt nede på siden.

 

Du får opp en test med et annet oversiktsbilde + beskrivelse av endring av toalettet: "Eldresenteret: Aktertoalettet ble gjort dobbelt så stort ved å speilvende et ekstra toalettrom til dusjrom....."

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Haha nå fikk jeg meg en aldri så liten latter.

De tre bildene med kona.. og så tilogmed selve hovedbildet i annonsen :lol:

Og mange av de viktigste bildene for evt. interesserte var jo bittesmå eller dårlige...

 

59_281209071.jpg

"Kona følger ikke med, men været kan vi diskutere" :giggle:

 

Tror egentlig ikke han vil selge båten. Sikkert noe kona har funnet på.

Redigert av teerex (see edit history)

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...