Jump to content

Problem med å få start på Cummins Mercruiser 150 ES


Burgermeister

Recommended Posts

Godt nytt år folkens :smiley:

 

Har ikkje skjedd så mykje sidan sist. Har meldt havariet inn til forsikringsselskapet der det no ligg til behandling.Prata med dei før helga og då hadde dei konkludert med at dei ikkje ville erstatte skada då dei meinte det måtte vere ein feil på drev/motor som forårsaka skada og ikkje ei ytre, plutselig og tilfeldig hending. Sa at eg ikkje var enig i den vurderinga og fekk gehør for argumenta mine. Skal no oversende ein rapport frå verkstaden. Dersom forsikringselskapet ikkje er einig i vurderinga vil dei sende motor til ein annan mercruiser forhandlar for "second opinion". Forstår det slik at dersom det ikkje er feil på drev eller motor vil dei erstatte det. Finnes det derimot synlege feil i drev eller motor må eg betale sjølv. Tok kontakt med Pro Motor Nord gjennom ei annonse på Finn for å få ein restverdi på den havarerte motoren. Dei meinte at dette måtte vere ei forsikringssak.Er ellers komen til enigheit med verkstaden når det gjeld rekninga for feilsøkinga. Har også fått eit tilbud på ein ny QSD 150. Det blir nok ein ny 150 eller 170. Hadde lyst på ein D3 men det blei litt for dyrt (dobbelt så dyrt å få innstallert bla) Ser no fram mot å få inn ny motor enten eg må betale eller ikkje. Skal bli godt å kome seg på sjøen igjen. Det får i verste fall bli ein dyr lærepenge det med paralell importert motor. Båten har stått inne sidan frosten kom. Blei forresten altfor dyrt å reparere skadene. Blei forespeila rundt 125k. Då er ny motor eit godt alternativ. Lite å hente med Mercury K.K

Redigert av Burgermeister (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kan det være at det er en Izuzu (bil) motor som er marinisert av Mercruiser, om det er tilfelle er det vel rimeligere

å få tak i en brukt motor og flytte mariniseringen over fra den gamle.

Det er en Izuzu 140 hk motor til salgs nå på Finn.no under båtdeler for 25000,-, om det er samme blokk.

(Ser du har 150ES, har ikke undersøkt men blokk kan være samme.)

Redigert av Chris284 (see edit history)

Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop

Link to post
Share on other sites

Ja eg er fornøgde med at det vart 20 hestar meir og eit kraftigare drev. Føler at eg set igjen med litt då.

Veit ikkje om eg har "lov" til å gå ut med pris. Så fryktelig mykje i avslag blei ikkje det. Men eg skal ikkje klage det sikkert kunne vore verre. No blir det å fundere på kva slags propell eg skal ha på. Er ikkje med i prisen så det blir stål denne gangen.

Link to post
Share on other sites

Bruk litt tid på å finne den rette propellen,ikke godta hva som helst,fordi om en prop er innenfor det anbefalte turtalls området behøver ikke å

bety att denne er den korrekte. Mercury har mange gode propellere å velge i mellom.Regn ikke med at forhandleren sitter inne med

god kunnskap i propeller valg,ta heller en telefon til Olle Terjesen i Winrace propellers da prater du i hvertfall med fagfolk.

Redigert av Verado (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det er litt rart dette at i bilbransjen er det krav til fagutdannelse for å kunne foreta reperasjoner på kjøretøy, men i båtbransjen ser det ut til at hvem som helst kan reparere både motorer og båter nærmest uten krav til kompetanse, dette er oppskriften til mange skrekkhistorier.

Nå må det understrekes at dette på langt nær ikke gjelder alle båtfirmaer.

Redigert av Verado (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

The devil you know......

Blir vel dyr denne også, 150 + drev + hk/toll.

No får eg 3 år med garanti og 5 år med reklamasjonsrett.

Betyr litt akkurat det etter denne opplevelsen.

Men eg er enig i at eg burde ha skifta merke men det blir dyrt

nok som det blir

Link to post
Share on other sites

Gratulerer! :flag_bp:

 

Dette har du fortjent! Så mye tid å energi du har lagt i saken og så mye venting og problemer, så har du jammen fortjent en "ny" motor etter mitt syn. Denne tråden har nesten utelukkende vært trist (men spennende og nyttig) lesing fra dag en.

 

Jeg gir også honnør til Tryg! :flag:

(bruker de faktisk selv og har positiv erfaring mht oppgjør i 2 saker, reiseforsikring og drevskade)

 

Nok en gang gratulerer og skål! :drink: Syntes du skal koste på deg noe godt å drikke i kveld for å feire. Jeg skal skåle med deg her fra østlandet!

 

PS!

Du får informere om det blir rep eller bytte da? Siden kostnadsforkjellen trolig er liten kan du jo ta en prat med de og si hvilken av alternativene du ønsker. Uansett: Måtte du få en flott båtsesong i år :pray:

 

/Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

Link to post
Share on other sites

Tusen takk for gode tilbakemeldingar :cheers:

Blir en ankerdram i kveld ja :thumbsup:

 

Trur det går mot ny motor. Det blir i allefall ny longblokk for det var like dyrt å reparere den som å kjøpe ny. Eg sa til Tryg at det kanskje ikkje var så lurt å sette på gamle drevet i tilfelle det skulle skje igjen, var enig i det. Blir uansett ein 170, skal då betale mellomlegget.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...