Jump to content

Problem med å få start på Cummins Mercruiser 150 ES


Burgermeister

Recommended Posts

Då vart det ny motor men ikkje nytt drev. Får også dekka feilsøking og montering. Der blir ei avskriving på 20% som eg må dekke. Det må vel bli av prisen på den nye motoren utan drev vil eg tru. Har ikkje fått tala endå men det er fortsatt lysår frå det eg frykta :)

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Var å henta båten i går :thumbsup:

Var forholdsvis skitten både innvendig og utvendig etter 11 månader landligge. Mykje veistøv.

Kan eg bruke Jif på skinn? Var ein del svarte merker som ikkje gikk vekk med vanleg vask. Var også litt diesel og anna drit på flexiteaken men det går nok vekk med skikkelig skrubbing og Jif.

Har ikkje fått prøvd motoren skikkelig endå, då drevet helst ikkje skal ha meir enn 75% pådrag dei første 10 timane. Bikka 6,5 timar i går. Har på gamlepropellen som eg veit er forliten. Bravodrevet var i allefall ein opptur. Tett og fin på giren i motsetning til Alphadrevet. Det tålte også vesentlig meir tilt. Virka som båten låg i plan på lavare fart enn før. Sesongen er godt i gang!

Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...

Då var sesongen over og båten på land i oppvarma hall. Skal gjere ein del kjekt arbeid på den i løpet av vinteren som eg ikkje fekk gjort når den låg med havari. Det har vore ein fin og ikkje minst problemfri sesong. Alt har funka. Synd vinteren kom så tidleg kunne tenkt meg å fått fiska litt meir krabbe. Går no å venta på at tørrfisken skal bli ferdig. Berre å begynne å gle seg til påska neste år :cheers:

 

mai_2012_054k.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...