bukt Svart 31.Mai.2011 Del på Facebook Svart 31.Mai.2011 Forbanna avsporing. Synes dette var en spennende tråd inntil dere kuppet den med moralsk skvip. Egen tråd? legger meg flat Link to post
Hafrsfjord Svart 11.Juni.2011 Del på Facebook Svart 11.Juni.2011 http://stavangeravisen.com/art.asp?id=62284 Link to post
Tom Rør Svart 11.Juni.2011 Del på Facebook Svart 11.Juni.2011 Det er bra at denslags blir slått ned på! Link to post
Sydvesten Svart 11.Juni.2011 Del på Facebook Svart 11.Juni.2011 http://stavangeravisen.com/art.asp?id=62284 Meget bra at IF gjør noe med saken.... så vil vel tiden vise om saken til IF holder vann Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
DieselDahl Svart 11.Juni.2011 Del på Facebook Svart 11.Juni.2011 (redigert) Det er en ting å være frekk og tenne på båten sin som sikkert noen har gjort, men å senke en halvgammel rivierasliten princess dagen etter å ha øket forsikringssummen, på natta, rett over grensa på vei hjem etter kjøp. Må jo skylde IQ. De har tydelig bevist det før..... Jammen bra hvis de blir dømt til å betale hele gildet samt blir nektet konto, forsikring o.l. for all fremtid. Redigert 11.Juni.2011 av DieselDahl (see edit history) Link to post
Espen C Svart 14.Juni.2011 Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 Vil skremme båtsvindlere http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150276836775874 Link to post
Pam65 Svart 14.Juni.2011 Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 Jeg tipper eierne skjelver i buksene når de ser båten komme OPP IGJEN på denne måten - uansett om de er svindlere eller ikke, kan de vel regne med at vanskene med If fortsetter... Link to post
SeaRaymond Svart 14.Juni.2011 Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 De for støtte seg til slagordet; Rolig, det ordner seg..... Link to post
altmuligbåt Svart 11.Juli.2011 Del på Facebook Svart 11.Juli.2011 Noen som vet hva det ente med her? Fant de ut hvorfor den sank? Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Atrox Svart 11.Juli.2011 Del på Facebook Svart 11.Juli.2011 Vet ikke hvordan det har gått i saken, men båten flyter i alle fall fint i Kambo marina enda... spent på utfallet. Link to post
Kjetil1 Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 Dert stod i Båtmagasinet at eierne var siktet for svindel. Det skulle vel tilsi at If fant det de forventet ved heving... Kjetil S Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Blue_Dragon Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 Jeg regner med Kona jubler over mannen sin. Link to post
bukt Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 De fleste koner vet gjerne hva mannen bedriver så kom sikkert ikke som noe sjokk på henne vil jeg tro Link to post
dvil Svart 12.Juli.2011 Del på Facebook Svart 12.Juli.2011 De fleste koner vet gjerne hva mannen bedriver.... Oj. Er det sant? Link to post
Bergen Svart 21.September.2011 Del på Facebook Svart 21.September.2011 Tiltale mot 2 personer I følge artikkelen vet Politiet hvorfor den sank men vil ikke si årsaken enn. Link to post
Bartesam Svart 21.September.2011 Del på Facebook Svart 21.September.2011 Helt greit at de blir satt på tiltalebenken. Ikke rart det er dyrt å forsikre i Norge. Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Mouche Svart 22.September.2011 Del på Facebook Svart 22.September.2011 Ikke rart det er dyrt å forsikre i Norge. Er dette et særnorsk problem? Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Mariell Svart 22.September.2011 Del på Facebook Svart 22.September.2011 Ryktene sier at slangen til det ene sjøvannsinntaket var av og at slangeklemmene og en skrutrekker ble funnet liggende rett ved siden av. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Hansi Svart 22.September.2011 Del på Facebook Svart 22.September.2011 og at slangeklemmene og en skrutrekker ble funnet liggende rett ved siden av. Hvor dum går det an å bli ? Stemmer dette får jeg håpe de får sin fortjente straff. Link to post
Yavel Svart 22.September.2011 Del på Facebook Svart 22.September.2011 Syns det er bra at forsikringselskapet tar disse snylterne, det er vi lovlydige som betaler det til slutt. Virker ikke veldig gjennomtenkt heller, da de ikke hadde en skikkelig forklaring eller noe Eier av både Sjekte og Wesling 16HT Jobber som elektriker i Kystverket Link to post
SF Svart 22.September.2011 Del på Facebook Svart 22.September.2011 Ryktene sier at slangen til det ene sjøvannsinntaket var av og at slangeklemmene og en skrutrekker ble funnet liggende rett ved siden av. Hvor dum går det an å bli ? He, he...........de hadde nok ikke i sin villeste fantasi tenkt at denne båten skulle til overflaten igjen Nesten så en håper at ryktene Mariell har plukt opp er korrekte 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
NilsPils Svart 22.September.2011 Del på Facebook Svart 22.September.2011 Mener å ha sett av bildene at det var stort hull i fordekket. Da går lufta ut så den ikke blir flytende med snuta i været. Skal bli spennende å se utfallet av saken. Jeg synes If har gjort en fin innsats her. Har selv hatt oppgjør for delhavari med dem. Det var faktisk en veldig hyggelig opplevelse, som hjalp godt i en ellers stresset situasjon. Ser derfor med stor tilfredshet hver gang de kniper forsikringsbedragere. Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
DieselDahl Svart 22.November.2011 Del på Facebook Svart 22.November.2011 rettssaken pågår denne uken I tiltalen hevder påtalemakten at de to skal ha kappet eksosrøret, åpnet bunnventilen i motorrommet, koblet en slange fra motoren og åpnet vinduene i båten. Link to post
-morten- Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 Når det er så store verdier det er snakk om så synes jeg at selskapene virkelig bør etterforske sånne saker! om slangeklemmer er tydelig skrudd opp så er det jo liten tvil! Sånne samfunsforbrytelser synes jeg burde ha harde strafferammer!! det ødelegger veldig for alle oss som er seriøse Syns det er bra at forsikringselskapet tar disse snylterne, det er vi lovlydige som betaler det til slutt. Virker ikke veldig gjennomtenkt heller, da de ikke hadde en skikkelig forklaring eller noe Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Sydvesten Svart 23.November.2011 Del på Facebook Svart 23.November.2011 Syns det er bra at forsikringselskapet tar disse snylterne, det er vi lovlydige som betaler det til slutt. Er selvsagt helt enig her... Få satt "avskummet" bak lås og slå i en del år, så de for tid til å tenke litt.... og krev inn hevingsutgifter og saksomkostninger.. Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts