Jump to content

Sunseeker 62 Manhattan - tatt opp fra 107 meters' dyp


bliss X

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

Meget bra at IF gjør noe med saken.... så vil vel tiden vise om saken til IF holder vann

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Det er en ting å være frekk og tenne på båten sin som sikkert noen har gjort, men å senke en halvgammel rivierasliten princess dagen etter å ha øket forsikringssummen, på natta, rett over grensa på vei hjem etter kjøp. Må jo skylde IQ. De har tydelig bevist det før.....

Jammen bra hvis de blir dømt til å betale hele gildet samt blir nektet konto, forsikring o.l. for all fremtid.

Redigert av DieselDahl (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg tipper eierne skjelver i buksene når de ser båten komme OPP IGJEN på denne måten - uansett om de er svindlere eller ikke, kan de vel regne med at vanskene med If fortsetter...

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Dert stod i Båtmagasinet at eierne var siktet for svindel. Det skulle vel tilsi at If fant det de forventet ved heving...

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Ryktene sier at slangen til det ene sjøvannsinntaket var av og at slangeklemmene og en skrutrekker ble funnet liggende rett ved siden av.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Syns det er bra at forsikringselskapet tar disse snylterne, det er vi lovlydige som betaler det til slutt. Virker ikke veldig gjennomtenkt heller, da de ikke hadde en skikkelig forklaring eller noe

Eier av både Sjekte og Wesling 16HT

Jobber som elektriker i Kystverket

Link to post
Share on other sites

Ryktene sier at slangen til det ene sjøvannsinntaket var av og at slangeklemmene og en skrutrekker ble funnet liggende rett ved siden av.

 

Hvor dum går det an å bli ? :confused:

 

He, he...........de hadde nok ikke i sin villeste fantasi tenkt at denne båten skulle til overflaten igjen :smiley:

Nesten så en håper at ryktene Mariell har plukt opp er korrekte :lipseal:

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Mener å ha sett av bildene at det var stort hull i fordekket. Da går lufta ut så den ikke blir flytende med snuta i været. Skal bli spennende å se utfallet av saken.

 

Jeg synes If har gjort en fin innsats her. Har selv hatt oppgjør for delhavari med dem. Det var faktisk en veldig hyggelig opplevelse, som hjalp godt i en ellers stresset situasjon. Ser derfor med stor tilfredshet hver gang de kniper forsikringsbedragere.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Når det er så store verdier det er snakk om så synes jeg at selskapene virkelig bør etterforske sånne saker! om slangeklemmer er tydelig skrudd opp så er det jo liten tvil! Sånne samfunsforbrytelser synes jeg burde ha harde strafferammer!! det ødelegger veldig for alle oss som er seriøse

 

Syns det er bra at forsikringselskapet tar disse snylterne, det er vi lovlydige som betaler det til slutt. Virker ikke veldig gjennomtenkt heller, da de ikke hadde en skikkelig forklaring eller noe

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Syns det er bra at forsikringselskapet tar disse snylterne, det er vi lovlydige som betaler det til slutt.

Er selvsagt helt enig her... Få satt "avskummet" bak lås og slå i en del år, så de for tid til å tenke litt.... og krev inn hevingsutgifter og saksomkostninger..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...