Jump to content

Sunseeker 62 Manhattan - tatt opp fra 107 meters' dyp


bliss X

Recommended Posts

Nei, er ikke innblandet i denne saken. Aner ikke hvem de innvolverte er, og det er heller ikke viktig for meg å vite. Bare lurte siden du viste så mye om saken. Kan påtalemyndigheten anke?

Link to post
Share on other sites

Som enkelte har vært inne på: om denne saken skal få danne presedens vil vi se mange kreative slep av tungsolgte båter fremover.

 

If er et digert selskap med muskler. Store muskler og mye tolmodighet. Disse gutta (inkl. "telefonnummeret" over her) skal bare holde korka på flaska og flagget pent sammenbretta ennå en stund. Noe sier meg at det aldeles ikke er grunn til å feire på lenge ennå.

Link to post
Share on other sites

Nå synes jeg If skal manne seg litt opp og komme med en uttalelse. Jeg vil tro at det blant annet finnes en erklæring der gutta krever forsikringspengene som sier at båten var i "forskriftsmessig" stand under slepet. Det vil si: Ikke avskårne slanger enten vi snakker om avskårne slanger eller åpne bunnventiler. Dette må vel være mulig å spille videre på både i en ny siktelse for falsk forklaring og full avkortning.

Link to post
Share on other sites

Nå synes jeg If skal manne seg litt opp og komme med en uttalelse. Jeg vil tro at det blant annet finnes en erklæring der gutta krever forsikringspengene som sier at båten var i "forskriftsmessig" stand under slepet. Det vil si: Ikke avskårne slanger enten vi snakker om avskårne slanger eller åpne bunnventiler. Dette må vel være mulig å spille videre på både i en ny siktelse for falsk forklaring og full avkortning.

Det virker som du er sikker på at de 2 frikjente er skyldige. Vet du noe andre ikke vet? Var du med på slepet?

Link to post
Share on other sites

Nå mener jeg faktisk at jeg ikke spekulerte. At bunventilen var åpen og slangen avskåret må vel for h.....elsike være et faktum nå? ????? Gutta er frikjent og jeg respekterer motvillig det. Jeg tror dommen er gal, men jeg er egentlig ferdig med det. Dere som vil leke moralpoliti må gjerne gjøre det, men for meg er det bokstavelig talt gårsdagens nyheter. Men bunnventilen var faktisk åpen og slangen var faktisk ikke koplet til noe sted, dette trodde jeg var på det rene. Og jeg tar en råtjangs og sier at det ikke oppfyller vilkårene i forsikringen. Jeg tar enda et hofteskudd og sier at If må vel ha en god sak på det punktet at de har gjort et krav mot forsikringen basert på gale opplysninger. Men jeg er vel en løgner og baserer meg på bygdesladder når jeg sier dette.

Link to post
Share on other sites

Arne hansen jeg regner med at du har båt.da tar vi et exepel.vist det er noen som ikke likker deg ok kaper slangenne i båten din og den går ned på vei ut av havna en sen fredags kveld hva da????? Regner meed du sjekker alt i båten vær gang.da kommer du sikkert til og bli dømt helt uten bevis.

 

Da håper jeg du har if som forsikkringsselskap

 

Redigert av Ingar (see edit history)
Link to post
Share on other sites

.........................jeg ble gretten når noen blander inn tidligere hendelser som den ene har vært innblandet i. Husbrann, båtbrann og en sunket skøyte. Etter hva jeg har forstått her på BP er han ikke dømt for noe av dette. Da har vel ikke dette noe med denne saken å gjøre. Jeg syns at dere som sitter på deres høye hester og dømmer,.......

 

Nei eg har også forstått det slik at de ikkje er dømt for noe.

 

Vent og se de tiltalte har noe på lur

Ja heilt sikkert at de har holdt igjenn noen gode kort...

 

.....................vist det er noen som ikke likker deg ok kaper slangenne i båten din og den går ned på vei ut av havna en sen fredags kveld hva da????? Regner meed du sjekker alt i båten vær gang

? Sjølvsagt tar båtfolk ansvar.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Link to post
Share on other sites

Man kan ikke dømme noen uten bevis.les dommen hvor er bevisene ..kan noen forklare meg det.og hvorfor fikk ikke di tiltalte tilgang til båten under retsaken i tingretten.jo fordi de viste ar det gutta faktisk hadde sagt var sant .men de hadde vel gått litt hart ut i media og stor prestisje hm

Link to post
Share on other sites

For at noen skal kappe slanger i båten min, så må de bryte opp døra. Kommer jeg til båten og døra er brutt opp, ja så kan du være sikker på at jeg skjekker alt i båten. Forøvrig, så sjekkes alle ventiler hver gang jeg drar ut med båten, og når jeg forlater båten.

Alle ventiler er det til enhver tid lett tilgang til og man vet hvilken posisjon den er i.

 

Man drar ikke på sjøen med en åpen slangestuss og åpen ventil.

Link to post
Share on other sites

Joa men det ble faktisk ikke gjort.dem fikk jo beskje om og flytte båten umidelbart fra der den lå i strømstad så alt gjikk litt i hu og hast kl 10 11 på kvelden.det kan jo forklare en del

Link to post
Share on other sites

Joa men det ble faktisk ikke gjort.dem fikk jo beskje om og flytte båten umidelbart fra der den lå i strømstad så alt gjikk litt i hu og hast kl 10 11 på kvelden.det kan jo forklare en del

 

Var det ikke så at båten lå i Strømstad i 3 dager før slepet begynnte? Hvorfor benyttet de ikke tiden til å gjøre båten klar for slep?? (Bare en tanke som dukket opp her.)

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...