Jump to content

Youtube, båtrelaterte filmer

Gtir_man

Recommended Posts

Kark II skrev On 17.7.2020 at 12.03:

Er det nokon som har tips til andre YouTube-kanalar om båtar og båtliv enn Motorboat and Yachting, Aquaholic, Boattest og SV Delos? Både båttestar og vloggar gir mat til det indre båtdyret. Regntunge dagar med mykje vind er det kjekt å ha noko å kvile augo på :) 

That boat guy

Broncos Guru

Born again boating

nordan family 27 skrev for 2 timer siden:

Jeg fikk en ny skjærgårdsjeep på ønskelisten... Men trenger strengt tatt ikke 80 knop.

Hvorfor er det 6 motorer?

...Fordi det ikke var plass til 7! :nonod: :lol:

• like 1
Pitbullo skrev for 6 timer siden:

Haulover Intet i Miami. Fascinerende å se så store båter duppe rundt som småbåter.

Ble vel en opprydding i porselenet etter den turen 😂

Siden deler av innbyggerne sitter hjemme og holder en viss corona på avstand,. Her er en laaaaaang video fra nrk som viser fisker Kyrre Brun på skreifiske. Fra han går fra kai til han leverer flere tonn skrei.

Det store flertallet av oss har ikke mulighet til å delta på det fisket så kanskje greit å følge en fisker og se hva det går i?

Innimellom dukker det opp litt musikk.

Ja vet den er lagt ut tidligere av undertegnedede, men det var vel i 2014.

Kommet mange nye til etter det. :thumbsup:

https://tv.nrk.no/program/DKNO30000114

Fant denne filmen fra Dalslands kanal som jeg castet til TVen og hvilte øynene på mens jeg holdt på med andre ting. Utrolig flott område, fikk lyst til å ta turen en gang.

Den siste videoen til Sailing Uma er utrolig vellaget og interessant. Her får vi stifte bekjentskap med organisasjonen «In the same boat» som rydder opp lags kysten i Norge.