Jump to content

Østfoldtreffet 2012


Pettern1972

Forslag til Dato:  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Trenger noen mekanisk hjelp, kan jeg ta med meg min rosa verktøykasse i min rosa Saga27!

 

pink1.jpg

 

pink2.jpg

 

pink_saga.jpg

Lars H. :flag_bp: :flag_bp:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Bare for å klare opp litt her, så er faktisk fargen på verktøykassen og innholdet ekte og ikke fargelagt i et billedbehandlingsprogram! Det tilhører en bekjent av meg, og hun fikk det av sjefen som julegave da han visste at hun var litt handy båtkvinne!

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Ånei! hva er det dere tror! jeg tenkte bare på et maksimalt skrekk-scenario om man dukker opp med rosa båter og GP fantastene får snusen av det! :sweat: Jeg vil vel ikke ha GP fan-klubben svimsende rundt på bryggene i rosa, flagrende gevanter. :giggle: :giggle: :giggle:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Som dere sikkert har skjønt, har Ella tredd inn som festdeltaker i arrangementskomitèen, det samme med undertegnedes rederinne, Jeanette 1979. Hennes jobb er vel i grunnen mest å holde kaffehøye redere litt nede på landjorda. Siste tilskudd i stammen på arrangementssiden er nå Marida. Velkommen i de gale båteieres forening.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...