Jump to content

Østfoldtreffet 2012


Pettern1972

Forslag til Dato:  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Veldigt bra tilltak.

Siden det blir slutt på Hortentreffet er det kjempe bra at andre tar over. Trenger ett BP treff i ytre Oslofjord.

 

 

Hei alle BP venner.

 

Hortentreffet er nedlagt for godt. Det ble komiteen enige om ifjor høst etter Runos (Tine IV) tragiske bortgang. Jeg kunne ikke se for meg et treff uten han siden han var 95% av hele treffet. Han var en helårlig båtentusiast til fingerspissene.

 

Synes at Østfoldtreffet med dette "starter" en ny frisk i båtmiljøet. Nytt sted og nye muligheter. Gøy å se at "koker" i denne tråden av entusiasme for og med Baatplassens medlemmer. Ønsker dere lykke til i komiteen og med treffet. Må se hvordan jeg jobber før jeg kommer med påmelding....

 

Ønsker dere noen råd eller tips fra Hortentreffet så har vi alt i en zippet fil. Send gjerne en IM.

 

Mvh Jorg-1

Link to post
Share on other sites

Jeg må bare bøye meg ydmykt i støvet for dere folkens. Maken til positivitet og hyggelige tilbakemeldinger gir oss virkelig lysten til å gjøre denne helgen til noe helt spesielt. Nå har vi begynt å kaste den ene ballen etter den andre i luften for eventuelle samarbeidspartnere, og de tar den på strak arm og hjelper oss med både det ene og det andre. Og dette til ting vi bare kunne drømme om. Dette er utrolig morsomt for oss som først bare ville ha en liten uhøytidlig sammenkomst for noen få båter. Nå minner det jammen mere om en festival, og vi er veldig glade for all hjelp vi kan få. Vi har allerede tilknyttet oss 2 personer til i arrangementskomitèen, og det trenger vi nok i høyeste grad. Her blir det mye logistikk og holde styr på.

 

Så til alle dere andre som ennå ikke er påmeldt: Dette er treffet dere ikke vil gå glipp av, det kan vi nesten love dere......

 

med høyvannshilsen fra

Peettern1972 og Lovart Låring

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Var der for 2 år siden, har en bekjentskaper på Skjærhalden.

Så jeg vil gjerne se om jeg kan kombinere noen flere dager enn bare en helg.

Sist jeg var der så var det ned på Lørdag og hjem på Søndag, litt slitsomt da det går rundt 7 timer en vei.

Dette ser ut til og bli ett bra treff da, så det er mye mulig jeg tar turen uansett :wink:

Link to post
Share on other sites

Fyller 50 den 14. Og har sagt til familien at jeg er borte den dagenpå vei til treff. Ble stor oppstandelse da. Så nå har jeg fått totalt reiseforbud den helgen. Ligger i forhandlinger om å få opphevet reiseforbudet. Time Will Show.

Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989

Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27

Link to post
Share on other sites

Herved påmeldt, mailer sendt. Har aldri vært å treff før og gleder meg veldig!

 

Velkommen skal du være Dundun. Har aldri vært på treff før jeg heller, så jeg befinner meg på en relativt gyngende grunn som medarrangør, hehe. Men vi høster mange erfaringer med gode råd her, så det skal nok bli utrolig artig.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...