Jump to content

Østfoldtreffet 2012


Pettern1972

Forslag til Dato:  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Har lest meg bakover noen sider, men kan noen fortelle meg hvilken dato det er?

se her, 15.-17. juni

 

Er det plass til seilbåter også?

Jeg skal ikke svare for arrangørene, men det ligger normalt en rekke seilbåter i den havna.

Adkomsten for seilbåter er fra Løperen rundt og nord for Asmaløy eller via Skjelsbusund rundt og nord for Spjærøy; Asmalsund bru like sør for Sand marina har en fri høyde på bare 10 meter iflg sjøkartet (jeg synes den virker enda lavere). Vil man seile inn fra Oslofjorden via Lera, må man sør for Kråkerøy, gjennom Kjøkøsund nord om Kjøkøya, og så sørover.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Båter som godkjennes på dette treffet er: jolle, rib, gummibåt med eller uten hull, plastikkbåt,trebåt, stålbåt, aluminiumsbåt, robåt,motorbåt, landstedbåt, daycruiser, nightcruiser, cabincruiser, plastsnekke, trebåt, trebalje, trekrysser, treseiler, plastseiler, yacht, danskebåt, barkebåt, kano, kajakk, taubåt, ferge, ubåt, cabincruiser, badekar, arbeidsbåt, badering, badebåt, liten båt, stor båt, mellomstor båt og påtenkt båt. De som drømmer om båt i en av disse kategorier er også hjertelig velkommen.

 

Helga før santhans er treffet:)

www.ribtjenester.no

Link to post
Share on other sites

 

baatplassen_vimpel_original.jpg

 

VI INVITERER HERVED TIL BAATPLASSEN.NO ØSTFOLDTREFF 2012

Sted: Sand Marina, Spjærøy

Dato: 15-17 juni 2012

Det vil bli loddsalg, kåringer og aktiviteter for store og små redere og rederinner.

For mere info om Sand Marina, se deres hjemmeside

For påmelding, send ditt navn, brukernavn på baatplassen.no, båttype, lengde og bredde til:

 

 

ostfoldtreffet@baatplassen.no

 

Med vennlig hilsen

Pettern1972 og Lovart Låring

 

 

Mange båter er påmeldt allerede, og interessen for treffet har vært overveldende. Jeg løfter denne invitasjonen på nytt fra de av dere som ikke har sett den enda.

 

:sailing:

 

Vi minner om påmeldingsfristen som er satt til:

 

1. Mai.

Redigert av Lovart låring (see edit history)

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...