Jump to content

Prosjekt: "Princess 35"


ray

Recommended Posts

Blir bare mere og mere impornert.. Ray

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Takker for alle tilbakemeldinger. Har vært slapp her inne en stund. Men plattingen er montert. Funker bra.

Ser ut til å passe OK.

 

bilde

Pattingen er montert med 4 x 3 bolter samt limt med MS40. Laget 3 stag under. Var veldig godt å slippe di 2 som var opp på den gamle. Venter her på transport til krana.

 

bilde

Endelig på vannet. Vinkel og høyde ser ut til å være riktig

 

bilde

Har testet den i fart også, med jolla bare liggende oppå. Det var ikke noe problem.

 

Link to post
  • 4 måneder senere...

Værst på 220V siden synes jeg. Engelsk standard for kopling av sikringer, med bare den ene fasen sikret. Kopler du ut en kurs ved å slå av automatsikringen på AC-panelet under førerstolen, er fortsatt kursen strømførende. :eek:

Fjerner du AC-panelet så ser du at 220V kablingene er terminert i de samme billige plast rekkeklemmene som er benyttet på 12V-siden. Jeg byttet ut alt sammen og monterte et sikringsskap med hovedsikring, jordfeilsbryter og tre hovedkurser. Byttet også ut all 220V kabling hvor det var benyttet kabler av typen plast skjøteledning.

bilde

bilde

 

hmmm.. merkelig og se at en som klager på 220V opplegget har brukt PN med billige kabelsko... skal ikke bruke kabelsko på PN..... og kina automatsikringer.....

:) ikkje bra...

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...