Ruben Espeland Svart 15.Juni.2014 Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Nærmer deg seg litt oppdateringer:) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 15.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2014 Det kommer det kommer - har fått tak i lengre stikksagblader så jeg får skjært hull til drevet. så plutselig Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Gondron Svart 2.Juli.2014 Del på Facebook Svart 2.Juli.2014 Nå må det komme noe nytt snart? Sitér dette innlegget Link to post
scand245 Svart 17.Juli.2014 Del på Facebook Svart 17.Juli.2014 Flott båt! Holder på å pusse opp helt lik båt selv. Venter spent på oppdateringer :) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 22.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2014 (redigert) Nå har jeg gjort noe som jeg sikkert får pepper for her inne ............... jeg har byttet bort scanden og en 17 foter jeg hadde i en Draco 21 1987 mod Ikke fordi jeg har gitt opp eller gått lei men fordi jeg har hatt et problem lenge og det er at scanden ble for stor for bryggene våre på hytta Det positive er at Dracoen er ganske strøken utvendig og jeg har selvsagt beholdt v8 og drev mercruiser 170 og drevet skal ut og inn med godklumpen - hydrauliske styringen likedan så får jeg håpe noen gidder og følge med på ny prosjekt tråd med dracoen igjen : beklager og skuffet noen av leserne her og at dere tilgir meg men gleder meg veeeeeeeeeeldig til og sett fingrene i dracoen Redigert 22.August.2014 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Draco24styling Svart 22.August.2014 Del på Facebook Svart 22.August.2014 Kommer sikkert til å gå bra den da med v8. Pøs på med bilder i ny tråd:-) Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
emmis Svart 22.August.2014 Del på Facebook Svart 22.August.2014 Smart bytte synes jeg da,Draco er jo en mye finere båt Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 22.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.August.2014 Jo takk syntes jo Dracoen er litt mere handterlig og jo v8 kommer nok til og gå bra - det skal være nærmere 400 hk i den Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.