Jump to content

prosjekt scand 24 hc


Superkul

Recommended Posts

I dag kom styrearmen og jaggu sendte han med 2 stag til styringa og - da har jeg 3 , har sett prisen på sånne løse armer så da selger jeg de til overs :wink::thumbsup:

Pratet med han jeg kjøpte motoren av og han skal tygge på hva han skal ha for hydrauliske styringa

 

bilde

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Takk for innspill Bastard - deilig med litt tilbakemeldinger og litt tupp i raua hehe

i mrg skal jeg lage et bygg over og ta av kallesjen så jeg får begynt med bla motor rom / transom / styringa og ny dørk - gleder meg litt til dashbord - hadde tenkt å levert putene til oppsying for lenge siden men jeg skal se om jeg får laget en stor hjørnesofa bak og da må jeg vente med puter til alt er ferdig planlagt - er så aaaaaaaalt for god avstand mellom fører stoler og benken bakerst og den plassen vil jeg utnytte :yesnod:

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Genialt.. Hadde d slik jeg å. Helt til i går. Vår 4 fullstorm ivar greide å legge ned hele dritten. Så i morgen er d påån ijen..) men med godt mot båt er kos he he.. Skal ribbe ned scanden og refreche den med ombygging og div. Jeg å men blir neste vinter. Følger men alt av prosjekt tråder for å få inspirasjon.. Stå på flott tråd

Link to post
Share on other sites

Uff da - du får kondolere med burkaen :worry:

Har gått oppi båten flere ganger i dag og blir stående og drikke kaffe og måle - finner liksom ikke helt ut hvordan jeg skal ha dashbordet hmmmmf

 

Det eneste jeg har funnet ut er at det blir ikke bue oppe på toppen

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Har drevet med så mange andre prosjekter med hus osv ,guttungen på 12 har flyttet til oss etter masse ball med bv osv så man må prioritere litt ettervert - 26m har fått litt oppmerksomhet om dagen - fant noe brunt ett par steder og driver og rustsveiser

fått sydd opp seter etc - båten kommer plutselig - jeg lover :yesnod:

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...