Jump to content

Rundt Baatplassentreffet i Horten


Astor

Recommended Posts

Svart (redigert)

Litt smånytt om treffet:

 

Camilla på pensjonatet kan lage frokostbuffe` for de som har lyst til å slippe frokostlaging ombord.

En deilig frokostbuffe` koster 65.-. Sikkert hyggelig pris til barn. Hun kan godt tenke seg at vi varsler omtrent hvor mange som vil benytte seg av dette tilbudet lørdag og søndag morgen/formiddag.

 

Middag på pensjonatet fra 75.- til 195.-. Regner med at hun har barnemeny også.

 

Ønsker noen en tur inn til Horten så er det 2 min å gå til buss.

20 min. gange til Horten sentrum for de som ønsker å strekke på bena.

 

Dette kommer på hjemmeisiden ved neste oppdatering. Flere påmeldte kommer også da.

 

 

Vi nærmer oss Horten-treffet med stormskritt!! :flag:

 

Har bestillt pent vær. :lol:

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Vi har treffkomitemøte i kveld.

 

Innlegg mottas i kronologisk rekkefølge. :lol:

 

Send oss IM. Vi starter ved 19-tiden.

 

Vi trenger flere premier til treffet. Store og små. Noen som kan bidra?!

 

Jørgen, Per Chr. og Inge

Redigert av Astor (see edit history)


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Hvem kommer og har med seg jolle?

 

Det blir trangt langs de få bryggemeterne som legges ut. Derfor er det ønskelig at de med joller legger seg på svai. Hvis det ellers er praktisk mulig.

 

Dersom det legges opp til en ro-stafett, ville det vært fint å vite om noen låner ut jolla tild en slags sportslige aktiviteter?


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

:cryin: Det er med tungt hjerte at jeg / vi må melde frafall for medlemmene Walter_S og JIBB på Baatplassentreffet i Horten, 17 - 19 juni 2005 :cryin:

 

Årsaken til denne tragiske avgjørelsen er en alt mere "kranglete" Sabb G-modell på skarve 10 hester (tror fakisk at noen er på beite.....) som har fått for seg at den, sammen med "tørr" eksos, skal spøtte ut grå-hvit røyk. Som de fleste oppmerksomme baatplassen-medlemmer forlengst har fått med seg, betyr grå-hvit røyk vann i forbrenninga! :headbang: Og dette pleier iKKE å gå over av seg selv!

 

Astor! Kan du stryke den nestsiste deltager i tabellen din? :sad:

 

:seeya: Ha det kuult da folkens!

 

Walter_S og JIBB

 

P.S.: Bare stryke gjennom navnet, Astor - ikke fjerne helt! Tenk om jeg, eller JIBB, vinner i lotto til helgen? Da kan det bli råd med en ny treff-båt, da......... :rolleyes:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

:cryin:  Det er med tungt hjerte at jeg / vi må melde frafall for medlemmene  Walter_S og JIBB på Baatplassentreffet i Horten, 17 - 19 juni 2005  :cryin:

 

Årsaken til denne tragiske avgjørelsen er en alt mere "kranglete" Sabb G-modell på skarve 10 hester (tror fakisk at noen er på beite.....) som har fått for seg at den, sammen med "tørr" eksos, skal spøtte ut grå-hvit røyk. Som de fleste oppmerksomme baatplassen-medlemmer forlengst har fått med seg, betyr grå-hvit røyk vann i forbrenninga!  :headbang:  Og dette pleier iKKE å gå over av seg selv!

 

Astor! Kan du stryke den nestsiste deltager i tabellen din?  :sad:

 

:seeya:  Ha det kuult da folkens!

 

Walter_S og JIBB

 

P.S.: Bare stryke gjennom navnet, Astor - ikke fjerne helt! Tenk om jeg, eller JIBB, vinner i lotto til helgen? Da kan det bli råd med en ny treff-båt, da......... :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Auda, det var kjedelig!

Man får leid rom billig vet dere Walter og Jibb.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...