Jump to content

Noen som har Meaco DD8L tørkerotorbasert avfukter


Targa 23.1

Recommended Posts

Hei Bergstad,

 

Jeg har en ide om hva som kan være galt. Det er sansynligvis den motoren som Balcony nevner. Har du kjøpt den av en norsk forhandler så kan vi fikse dette. Send den inn og vi får denne i orden igjen.Bruk returskjemaet du finner her: http://bedre-inneklima.no/side/kontakt_oss

 

Hei Pinkvin,

Det er generelt ikke mye tull med disse Meacomaskinene. Vi har solgt veldig mange av dem, og da blir det også noen som går i stykker, det er ikke til å unngå. Feilraten er nok ikke større hos Meaco enn hos Elkjøp, men man kan kanskje få inntrykk av det siden folk snakker om det på båtplassen når det er noe galt istedenfor å kontakte oss. Uansett så fikser vi de maskinen det er noe galt på.

"If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!"

Link to post
Share on other sites

Hei Bergstad,

 

Jeg har en ide om hva som kan være galt. Det er sansynligvis den motoren som Balcony nevner. Har du kjøpt den av en norsk forhandler så kan vi fikse dette. Send den inn og vi får denne i orden igjen.Bruk returskjemaet du finner her: http://bedre-inneklima.no/side/kontakt_oss

 

Hei Pinkvin,

Det er generelt ikke mye tull med disse Meacomaskinene. Vi har solgt veldig mange av dem, og da blir det også noen som går i stykker, det er ikke til å unngå. Feilraten er nok ikke større hos Meaco enn hos Elkjøp, men man kan kanskje få inntrykk av det siden folk snakker om det på båtplassen når det er noe galt istedenfor å kontakte oss. Uansett så fikser vi de maskinen det er noe galt på.

Hei Akvanauten

Kjøpte den direkte fra Ship shop i sandefjord sender nedover når jeg har en bil innom hos meg og henter varer på lageret  hos oss..

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Flid,

 

Lyset under startknappen (Den med varseltrekanten) lyser hvis maskinen blir for varm. Dette kan skyldes mange ting:

- tett luftfilter

- høy temperatur i rommet (båten) der den står

- luftfilteret står for nærme en vegg / skott, slik at maskinen ikke får tak i nok luft, og dermed ikke nok kjøling

- en feil på maskinen

- en kombinasjon av de ovenfor nevnte....

 

Se om noe av dette gir mening, og om det hjelper å gi maskinen mer kjøling. Om du ikke får den til å virke som den skal, så kontakt oss og vi skal klare å finne ut av dette. Finn returskjema i linken angitt over og send den inn til oss, eller ring oss på 33 47 01 00. Vi skal nok få liv i den igjen.

"If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!"

Link to post
Share on other sites

 

Takk for informativt svar.

 

Jeg vet ikke om dine forslag løser problemet, den kjører greit her hjemme. I båten var den plassert i oppvaskkummen, luft nok og en liten slangestumt ned i avløpet. Filteret var nok litt støvete men ikke tett....

Jeg tar den med ned i båten ved første anledning for en test.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...