Bergen dørk Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 SAP - nå må du ikke bli fornærmet, men du vurderer ikke å montere ned den kalesjesaken på loftet? Tror båten hadde vært penere uten....... mvh Bergen Dørk Link to post
M/B Nordheim Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Har de fått bunkra?, diesel er vel før brua på ein av sidene i seglbåthavna på styrbord eller på babord side, men no er de jau i kontakt med lokale dernede så då er de nok i dei beste hender. Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Marimari Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Hei gutter! Håper turen går bra. Følger dere på nettet flere ganger om dagen. Thor møter dere i Sverige dersom dere tar den veien. God tur og kjør pent!!! Marianne Link to post
Worry II Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Har de fått bunkra?, diesel .. Jeg tipper det er bunkring av mager som pågår nå ? :-) Link to post
sisisi Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 En sterkt vanedannende historie. Fantastisk moro! Mer av alt, og god reise videre! Link to post
free Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 (redigert) Tror jaggu det er noen som har glemt å stenge av mAis , eller så står skuta trygt på land...Restaurant Toro? Posemat.... Redigert 16.April.2013 av free (see edit history) Link to post
Bonita I Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 (redigert) Har de tatt med seg AIS`en på restaurant - hvis ikke viser http://www.marinetraffic.com/ais/no/default.aspx kl 21.11 at de har fortøyd laaaaangt inne i gatene Håper bøf`en smaker - den er velfortjent. obs der kom Born Free meg i forkjøpet - ja,ja då har vi i allefall observert det samme.... Redigert 16.April.2013 av Bonita I (see edit history) BONITA I Link to post
M/B Nordheim Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Jeg tipper det er bunkring av mager som pågår nå ? :-) Ja det vart merkeleg stille ja, tyder på det. Er veldig viktig å få strekt og fylt opp mageskinnet skikkeleg slik at det ikkje oppstår rynker. Mykje betre enn allverdens plastikk kirurgi. Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Bergen dørk Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 De har nok MAIS som tilbehør til bøffen. Ha.Ha. mvh Bergen Dørk Link to post
Bonita I Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 - og i går var det ris så forståelig at de skifter på menyen ja... BONITA I Link to post
Astor Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Dette kan fort skje. Med mAIS på Iphone blir det fort vekk landveiskjøring med skuta. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Det kan ikke være et forsøk på å unngå bruhevings avgift?? Ka sku vi gjort uten havet.. Bært båtan?? Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 16.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Hei hei. Endelig har vi kommet på restauranten. Restaurant Toro :) Nettopp bestillt 400gr bøf :) Har ikke vært ett ledig sekund. Var ikke strøm og vann, så vi måtte forhale oss. Så var ikke vannslangen lang nok, så den måtte skjøtet med gaffatapen. Passet heller ikke koblingen på krana, så mekket til noe.. Så måtte SAP spyle båt for og ikke få abstinenser....lol. Deretter gikk slangen i vanntanken mens vi ordnet oss og ryddet litt. Ga oss på 3/4 full tank for da måtte vi gå. Hadde visst glemt og spise i dag fant vi ut.... Kost oss så fælt med BP og knotte på RAYmon og RAYmine (plotteren). Har ikke kjedet oss et eneste sekund :) har fremdeles ikke lest alle postene, men det tar vi når vi kommer i båten etterpå... Jeg er særdeles lite tørst generelt, men i dag skal jeg ta min første ankerdram. Det blir en liten slurk av Bavblakkis' Braastad XO.... :) Savner en haug med smileys på TapTalk så derfor bare disse :). ;) :D Vi har fremdeles ikke ord for dette..... Vi er helt sjokket i positiv forstand, med båten, turen og ikke minst BP! verdens beste forum uten tvil! Tusen takk for absulott alt, allesammen :) Gikk over limiten på iPaden i sted, så nå via hotspot på iPhone. Vi har ICE dekning nå, men 100 meter for langt unna båten... Bilder... Verdens hyggeligste havnevakt Sap vasker båt Ferdig... Toros Bøfhus neste.. Og der kom bøffen på bordet... SAP - from my iPad using Tapatalk Mvh. SAP Link to post
jabra Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 (redigert) Skulle ikke forundre meg om det er her de sitter Redigert 16.April.2013 av jabra (see edit history) Link to post
Chilli Solbris Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Da var jeg på nattevakt og kan holde øye med gutta! Bra at de tar natta i havn slik at tog- og flytrafikken går som normalt. Men når jeg tenker meg om er vel sikkerheten til Karma vel så viktig å overvåke! :p. Skal prøve å ikke lage kaos i morgenrushet for toget i morgen! Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2 Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Sjøga Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 De var så sultene att de tok kompasskurs rett til bøffhuset etter å fyllt vann Link to post
Chilli Solbris Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Det tok jaggu ikke mer enn 20 minutter før avhengigheten til denne tråden sørget for glemte arbeidsoppgaver og mat på jobb! Det hjalp ikke ett dugg at de ligger i land! Håper biffen smaker fortreffelig. Veldig bra med tilbakemeldinger på herr og fru kartplotter! Lurer på samme løsning selv med radar. Nyt maten gutter og en god natta søvn! Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2 Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Jazzmatazz Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Imponerende med nesten 35.000 sidevisninger på en hentetråd! Bra engasjement! Spennende tur å følge med på! Lykke til! Link to post
glalaks Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 får håpe sap har kjøpt aalt for liten båt så blir det hentetråd neste år også Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
REM Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Ser dere er ute å går tur og ser på Rådhuset. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
MajorAndy Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Ikke nogen døgnvagt i Sønderborg kommune...: Autosvar: Automatisk kvittering for modtagelse af din mail Tak for din e-mail. Sønderborg Kommune har modtaget din e-mail, og den vil blive sendt videre til den rette medarbejder. Du vil få svar hurtigst muligt. Bemærk: Af sikkerhedsmæssige grunde bør du aldrig sende fortrolige eller personfølsomme oplysninger i en almindelig e-mail. Det gælder f.eks. cpr-nummer, helbredsoplysninger eller økonomiske oplysninger. Link to post
Bergen dørk Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Er det dette som kalles vannveier, REM? mvh Bergen Dørk Link to post
Polarn Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Hva slags ais er det de har? Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
REM Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Tilbake i båten igjen nå ser jeg. Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
free Svart 16.April.2013 Link til dette innlegget Svart 16.April.2013 Det er en app Polaren, må huske å skru den av før en går på gledeshuset... bruker så mye strøm vettu Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn