Pokal Svart 4.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2015 Må få ut noen bilder :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eskil Røkke Svart 4.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 5.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2015 Jeg likte den sofaløsningen som du har der, jeg vurderer å gjøre det samme selv i stede for den løsningen med et bord hvor alle sitter trangt eller må ut dersom første mann inn må på do :-) Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 5.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2015 Det var jeg som skulle laga badeplattform, det har ikke blitt så mye mer enn tanken med det. Jeg har rett å slett for liten erfaring med glassfiber og det ser ut som jobben blir satt bort til noen som kan det med glassfiber og fakturering heller. Men båten skal ikke på sjøen før i slutten av April så alt kan skje :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eskil Røkke Svart 6.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2015 Benkeløsningen er fin. Man kan trekke den fram, legge ned ryggstøtten og vips har man en (smal) dobbeltseng. Noen burde jo lage badeplattformer til Halcoene. Det er jo så mange båter på sjøen og jeg er sikker på at det er flere som kunne tenkt seg plattform... Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Er det noen som har greie på hvor kurvet akterspeilet er på en Halco 29 økonomi? Jeg lurer på om denne plattformen passer: http://www.batsystem.se/badplattformar/motorbat/pmr20045 Det målet jeg tenker på er det som er "210mm". Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Tror ikke den passer.. Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Hekken på min båt er litt kurvet, men jeg vet ikke hvor mye. Er det noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Tror heller ikke den vil passe.... Så jeg vil tro at målet "210 mm" blir for stort. Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Ja det kan se sånn ut. Da blir det "to mindre plattformer med badestige i midten - løsningen" heller :-) Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 17.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2015 Det ser ikke ut for at den vil passe. Når man ser på bildet, ser det ut for at det er en stor bue på plattformen. Sitér dette innlegget Link to post
dsm Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Er det noen som har laget hekkport på Halco 31 og kan dele noen erfaringer? Jeg tenker da på utførelse, forsterkinger etc. dsm Sitér dette innlegget Link to post
cita2000 Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Hei. Kanskje ikke rette plass for spørsmål men jeg prøver likevel. Håper noen kan hjelpe meg. Har en Halco 29 og ønsker å finne ut om det er mulig å få tak i de tre plast taklukene med lås. Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 10.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2015 Det er med tungt hjarte eg no har lagt Halcoen for salg , har ikkje lenger helse til å vedlikehalde to båter, har ei liten sjark også. Har vert veldig fornøyd med Halcoen og det finst vel ikkje tilsvarande kombibåt i denne prisklassen. Håper den får eit langt liv hos ein eventuel ny eigar. Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 10.September.2015 Link til dette innlegget Svart 10.September.2015 Jeg så den med en gang du la den ut på finn.no. H[per ny eier tar godt vare på den Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 10.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2015 Vanskelig å sette pris på Halco 29, prisane spriker mykje på båter som ligg på Finn. Trur prisen eg har satt er riktig utifrå stand og utstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 3.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2015 Det er et par ting jeg gjerne skulle hatt til min Halco som ikke går å kjøpe over disk lenger. Lurte derfor på om det er noen som har en targabøyle liggende som mangler båten, eller vet om et godt alternativ? Syns ikke de i syrefaste rør passer båten, den "originale" passer bedre men er desto skjeldnere :-(Jeg har også et ønske om å lage nye "Halco 29" logoer til sidene akter. Jeg tror det skal være mulig å kopiere teksttypen og størrelsen men mine er helt falmet bort og det er ikke mulig å få tatt et bilde av de en gang (nesten like hvite som skroget). Kunne noen av dere som har noenlunde hele logoer tatt et bilde å sendt til meg, gjerne med en tommestokk slik at målene kommer frem (h+b). Hvis noen andre skulle ha et ønske om nye logoer så gi meg et hint så bestiller jeg flere, tror reklamebransjen opererer med god kvantumsrabatt :-) Hvordan går det med båtsalget "ut mot havet"? Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 3.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2015 Har vert mange treff på annonsa, også ein heil del som har lagra den. I dag hadde eg besøk av ein kjøper so er intressert så håper det vert salg med det første. Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 3.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2015 Jeg lagrer alle halcoannonser som kommer på finn.no slik at jeg har en idé om prisutvikklingen på de hvis jeg en gang skal selge.... Så en av de som har lagret annonsen er nok med Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 3.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2016 Da far har kjøpt seg TG6400 som jeg disponerer fritt til fiske og dykkebåt forsvant 50% av Halco'en sitt brukspotensiale å selges nå til fordel for 100% familiebåt - http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=70745840 Jeg synes det er en voldsom interesse for disse båtene! Jeg kommer hjem fra jobb i helgen å da kommer det allerede folk fra nært og fjernt for å se på den nesten før jeg har satt bag'en fra meg hjemme . Det er et par ting jeg ville ha gjort før eventuelt salg men det er det vel alltid med eldre båter så det får jeg ta med de interesserte når de kommer. Egentlig triste greier å selge, skulle vært sånn at man bare kunne kjøpe men lommebok og båtplass styrer uheldigvis Sitér dette innlegget Link to post
BorgeNilsen Svart 5.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2016 Mal for Halco 29/31 Har mange mal for innredning til Halco 29 og 31. Noen som trenger? Sitér dette innlegget Link to post
Morten A Svart 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Kjøpte denne i oktober! Finnkode 361336186 (salgsannonse fra 2012) Noen som klarer å få den frem her i tråden? Var litt skeptisk til bilmotor i båt men den funker som bare det! Skikkelig grom lyd og drar båten raskt opp i fart. Og ryker den får man en rimelig motor på høggeren. Sitér dette innlegget Link to post
Meklingsmannen Svart 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Kjøpte denne i oktober! Finnkode 361336186 (salgsannonse fra 2012) Noen som klarer å få den frem her i tråden? Var litt skeptisk til bilmotor i båt men den funker som bare det! Skikkelig grom lyd og drar båten raskt opp i fart. Og ryker den får man en rimelig motor på høggeren. Denne du mente? http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=36136186&fks=36136186 Sitér dette innlegget Link to post
Meklingsmannen Svart 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Har mistet sb baugluke til Halco 26, er ikke tilfeldigvis noen som har en liggende, eller form til en slik?? Sitér dette innlegget Link to post
Morten A Svart 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 Det er den ja! Båten hadde lagt på land i tre år da jeg kjøpte den i høst. Bare å hive den på sjøen og lade batteriene så var den igang. Kjørte den fra Fyksesund til Bergen, en liten tur på rundt fem timer. Nå blir det i første omgang en service på motor og drev (DP 290) så kan sesongen bare komme. Blir vel mest fisketurer ut i havgapet da resten av familien ikke har den store interessen for helgeturer enda. Fikk båten for 100 000 så jeg tror jeg har gjort et greit kjøp. Noen som har noen synspunkt på motorinstalasjonen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.