Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Vært en snartur i Strømstad i dag. Sitter på Bastøferga.. å tenker. :-) Jeg likte veldig godt løsningen med tre kabiner foran. Helt grei Bysse. God å romslig salong.. Men det var mugnet veldig mye ombord. Kan sikkert fjernes med vask. Men det var faktisk mosegrodde vindusrenner. På innsiden. Følte ikke at jeg satt inne i en million å godt å vel det.. Gikk frem på dekk å det knaste litt under beina. Enkelte steder.. ble litt skeptisk. Takk for hyggelig prat Sap.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 1 mill og mugg hører ikke sammen! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
sap_2000 Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Takk i lige måde Bjørn :-) Magefølelsen skal ikke undervurderes. Innvendig mugg er ikke ønskelig. Hvordan så motorer/ teknisk ut? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Marida Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Hvis du var i Strømstad og så på den 43/45 gikk du forbi Marida på brygga, der sitter det vel to stk Cat 3208. De er vel nærmest uslitelige, men tørste. Dpiller liten rolle hvis du skal bo mest og kjøre lite. Akkurat denne Fairline var tungt i vannet i våres, sa selgeren noe om årsaken til dette? Kan være derfor det er tilløp til mugg oppi der. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Det så noe slitent ut. Ikke særlig velstellt. Ville ikke grise meg til med å krabbe nedi.. ;-) Ellers manglet det div lyspunkter noen steder. Pærer og hele lampen.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Denne mener du Marida.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Nei. Han antydet at det hadde vært vannlekasje på hylsa..men ikke at den hadde vært på tur ned. Det var rett å slett mugg over alt inne. . Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Marida Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Se der ja, flyter ennå jo Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Den lå så fint å koste seg.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fru Jacobsen Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Det er vel en grunn til at den ikke er solgt etter tre fire års forsøk :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Tror nok den må langt ned i pris. Desverre.. så jeg leter videre.. likte jo heller ikke at det knaste under beina når jeg gikk på dekk. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
glalaks Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Lurer på hva selgeren tenker på. Finnes det virkelig kjøpere som ikke sjekker båt til 1 mill? Alle vil nok snu i døra når de ser mose langs vinduet;) Blir nok liggende på finn flere år om ikke prisen halveres... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
finnmarken Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Ganske utrolig å annonsere båt og ikke engang gidde å vaske. Glemmer ikke en Draco jeg så på. Der lå mugne brødskiver med leverpostei fra året før. Kona snudde selvsagt i døra. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Bjørn, let videre. Mugg er best på ost... Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Den er skrinlagt. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Key Freak Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Den er skrinlagt. . :-) Det høres veldig fornuftig ut! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Bergen dørk Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Her er vel enda en på gang fra Stavanger Marinesenter: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46744399 Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Roland nevnte den for meg. Den er ikke registrert. Men prisen er jo bra. Men uten sikkerhet blir nok den tung. :-) å finansiere. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 16.Februar.2014 Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Akkurat - så den akkurat, men da har du jo full kontroll. :-) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Februar.2014 Nåja.. det var vel å trekke den litt langt.. har langt fra full kontroll. men Roland har vært svært hyggelig i denne prosessen. :-) både ringt og sendt mail. Etter at jeg ringte han første gangen. Han er en ivrig selger. Det liker jeg. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Mariell Svart 17.Februar.2014 Del på Facebook Svart 17.Februar.2014 Den mangler ett soverom.. men absolutt en bra båt. Er der muligheter for å gjøre de om til tre kabiner tro? I lille Mariell kan jeg gjore om Dinetten tvers av byssa nede til en soveplass med forheng. Problemet er at det ikke blir saa veldig privat. Vaer obs paa at fuktskade ved vinduene er mer eller mindre vanlig paa eldre Trawler/Tradere. Mariell intet unntak. Men om man greier aa leve med noen skjolder I teaken ved vinduene og moderat cruise hastighet, finnes det ikke bedre Bobaater. Runder 5 aar som baatboer I Mariell, en 36 fots Marine trader Sundeck. naa I Mars. Denne er nok for liten for en familie, men glimrende for meg alene eller to personer. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2014 Jeg er nok ikke den som ser mest på små bagateller. :-) Takk for gode råd Mariell . Å liten. :-) 36 fot er absolutt en brukbar båt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Framtia Svart 17.Februar.2014 Del på Facebook Svart 17.Februar.2014 Noen litt utypiske kandidater på blocket (?): Royal Yacht Trader 40: http://www.blocket.se/goteborg/Royal_Yacht_Trader_40_51875718.htm?ca=15&w=3 Spinosa 40: http://www.blocket.se/sodermanland/Stalmotoryacht__SPINOSA_40__51932631.htm?ca=15&w=3 Bestway 40: http://www.blocket.se/stockholm/Bestway_40_motoryacht_50404043.htm?ca=15&w=3 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Mariell Svart 17.Februar.2014 Del på Facebook Svart 17.Februar.2014 (redigert) Bestway og Marin Trader er vel bygget over samme lesten. Likte skrogpanelet I Bestwayen. Dog noe mer skeptiskt til Teakdekket utvendig paa fordekket.. Saa fint ut da. Redigert 17.Februar.2014 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Mariell Svart 17.Februar.2014 Del på Facebook Svart 17.Februar.2014 . Å liten. :-) 36 fot er absolutt en brukbar båt. Enig I det, tviler paa om det finnes 36 fotere med bedre plass. Trawlere og spessielt Tradere er svaert romslige baater. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.