Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Er det mye å hente på å importere nå..eller er det bare ekstra bryderi. Jeg er ikke så god på leting på disse utenlandske sidene. Er ikke så flink med språk.. å import. Så hvis noen har lyst.. er det bare å lete... å fortelle ca pris ... i norske kr.. :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
All In Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Tror at med dagens eurokurs så kan det være lite å hente. Vet at en bekjent snakket varmt om å hente fra Italia pga lave priser der. Jeg vurderte også da jeg handlet i fjor, men endte opp å handle her. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Det er kansje lite. . Men er utvalget større? Endelig ble det Bobåt Link to post
Framtia Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 I et marked med alt for mange båter til salgs føles det litt meningsløst å importere flere skuter fra utlandet. Selv om kanskje sparer noen kroner ved kjøp bidrar en til kjøpers marked i neste omgang. Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Du har jo et poeng der Framtia.. :-) ser den.. men likefullt hvis rette båten skulle dukke opp i utlandet.. å jeg ikke finner noe liknende her på berget.. ville jeg nok velge å importere. :-) Et viktig moment i båtletinga er jo at jeg må ha 6 soveplasser.. fordelt på 3 kabiner.. barna blir større å større gitt. :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
All In Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Da har du en fantastisk båt her. God pris er det også. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46357752 Løp og kjøp;-) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Den er knallfin. :-) sett flere ganger på den. Men da kommer bankdirektøren til å gå av skaftet.. :-) så jeg har på budsjett regnet med ca 1.3. Men busjetter er jo laget for å sprekke. :-) men trawleren sprakk ikke budsjettet..den sprenger det heeeelt. . :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
All In Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Jaja, men forklar bankdirektøren at det er pris pr mnd som teller. Hehe. Forlang løpetid med 5 år...feks....røyk mindre, en caffe latte mindre pr dag etc... Men du verden for en båt du hadde fått deg. Vi har selv er trawler, Mainship 390,og det livet kan absolutt anbefales. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Er lite å spare på mindre røyk.. :-) for det er i utgangspunktet ganske lavt. :-) fraværende. Men trawlerlivet kunne jeg nok fort venne meg til.. :-) så åpner for den type båt og. Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Lurer på om det er RoaldBJ sin gamle båt? Ellers enig mtp på import nå som kursen mot EUR og pund er dårlig. Men finner man drømmebåten til røverpris, så..... En skal også ikke glemme at det ofte baller på seg noen flere kroner enn det man først forestiller seg ved kjøp i utlandet. Div turer ifm med besiktigelse/ overtakelse, utstyr som må kjøpes inn, ting som må fikses før avreise og oppgraderinger når den kommer hjem. Er jo så mange båter til salgs her i landet nå, og noen har nok større behov for å få solgt enn andre. Bare følg med utover våren Bjørn når båtene popper opp på finn. Du finner helt sikkert en bra båt til god pris. Husk å finne en som ligger et stykke unna, så vi får en fin hentetråd ;) Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Hehe..det ligger en P i Harstad. :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Det er passe langt, lol ;) Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Regner med du blir med.. :-) hehe Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 (redigert) Kunne jo blitt gøy det ;) Redigert 27.Januar.2014 av sap_2000 (see edit history) Mvh. SAP Link to post
Key Freak Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Behov for 6 køyeplasser fordelt på 3 lugarer utelukker vel de fleste trawlere under 45 fot, dessverre. Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Joda.. må nok opp dit. :-) men.. finnes sikkert noen greie på den størrelsen. . :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
glalaks Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=44813081 Nord west! 3 kabiner skibsregistrert, og neesten innenfor budsjett! (bare innse det men budsjettet sprekker uansett;) Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Det var en fin båt.. :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
All In Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Men det er Aker Yatch som selger den. Den er sikker i kommisjon, og lagt på noen hundrede tusen,,, Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Er de så heftige på aker? Endelig ble det Bobåt Link to post
brs Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Bobåt. Se etter en bred båt, trenger det for å øke trivsel når en skal bo i båt. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Enig i det. Bredde er nesten synonymt med god plass.. :-) Endelig ble det Bobåt Link to post
VirtualMe Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 Kanskje denne kunne passet; http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=42279246&folderId=1890759 Romslig båt, som har fått mange oppgraderinger av eieren Link to post
finnmarken Svart 27.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 (redigert) Veldig fin den Nord West, men den er 35 fot. 3 kabiner? Tja..... Redigert 27.Januar.2014 av finnmarken (see edit history) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2014 De fairline 36 turbo. Er flotte båter.. men noe gammelmodige. . :-) men. Det er jo god plass i dem. Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn