Jump to content

Bobåt, mellom 40 og 50 fot. Anbefalinger?


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Litt for dyr (og litt liten?), men 3 lugarer og ser jo veldig fin ut da!

http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?make=2568&sort=1&ref=fas&finnkode=44813081

Hei

I en bobåt må du ha bedre senger enn denne!

 

Og så : jeg blir ikke ferdig med den Neptunusen jeg da. Den er bøs å se på. Greit at den er litt camping med kalesjer bak, men fy for en herlig plass da. Jeg ser for meg deg i den allerede, hehe

Redigert av Kire (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvis du begynner å nærme deg noe veldig konkret er det sikkert mange her som kan gi gode råd om motortypen, tekniske sjekkpunkter og annet som også kan være verdt å sjekke. Spennende tider da! Det er alltid gøy å se på alle de fine båtene til salgs og drømme. Mye fint der ute! Lykke til videre!

Link to post
Share on other sites

De måtte sende inn til oslo.. :-) så får vel høre etterhvert. Men det hadde nok vært enklere med en kjedelig leilighet. . På land..

Men håper enda det lar seg gjøre. Men smøre seg med enda litt tålmodighet. . :-)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Absolutt!! du skal jo legge litt i dette, så å kjenne lukta av nytraktet kaffe, sette seg i god kroken og nyte utsikten kan du unne deg. For meg så det ut til at det var innflyttingsklart, Med hvite varer og det hele. Kanskje du kan ta damen ut en tur

også å kjenne hvordan dere liker hverandre. :yesnod: Lykke til!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...