Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Stemmer nok det. Er jo rett sør for Lindesnes nå. Tipper mrllom 2 og 4 ms.. :-) klager ikke.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Er det noen som har oppdatert pris på drivstoff mellom egersund og haugesund? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bergen dørk Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Fint når det klaffer slik. Du kommer nok langt idag. Sørøstlig vind på 5-6 m/s ved Obrestad fyr det meste av dagen. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bergen dørk Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 De gangene vi har gått dette strekket har alltid Egersund hatt desidert billigst diesel. Det er forøvrig 2 pumper i Haugesund havn. Den ene ligger for hånden på styrbord side på veien ut i leia. Den andre er en liten avstikker rett fram og til styrbord fra hurtigbåtkaien. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Sønnen sjekket drivstoff børsen her på bp å det så ikke ut som det skilte mye. Men det var lenge siden det var oppdatert Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Verrie Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 I og med du har kommet så langt nå, tror jeg du kan fokusere på Tananger i stedet for Egersund i dag. Koselig plass, dieselfylling på hotellbrygga og god mat på hotellet. Men skulle det allikevel bli Egersund, er indre lei utrolig flott!! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Klar bedring i været. Farsund passeres nå Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Klar bedring i været. Farsund passeres nå Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
.Snorre Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Vinden skal øke utover søndag og mandag. Det er bare å stå på. God Tur. Sitér dette innlegget Link to post
Ocean Queen Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Fine bilder du tar. Dette er jo silkeføre ! Flott at du fikk så klaff med været. Båt lengselen min har på alvor våknet nå !!! Flott tur videre Bjørn. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Alltid fint med gode hentetråder. Blir liksom 'tatt med på turen' God tur videre Bjørn! Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Vel 17 knop og perfekte forhold ser det ut til. Dette skulle vi gjerne vært med på, men det er vi jo også på et vis. God tur videre Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Det er veldig godt å ha dere med og. Betryggende på en måte. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
SoBo Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 (redigert) Det er veldig godt å ha dere med og. Betryggende på en måte. :-) Ser du nevner Egersund i den andre tråden. Trivelig plass å farte innom for bunkring og en pause. Ikke minst artig å kjøre leia mellom Eigerøya og fastlandet. Redigert 1.Mars.2014 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Tom Rør Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Dere er nok de mest overvåka menneskene i kongeriket for tiden Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Her er et dårlig bilde av plottet kurs. Det går innom Egersund. Men det er så rolig utpå her at jeg vurderer tananger. :-) ruta er plottet til Haugesund. ???? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Mariell Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Ops, hadde ikke fått med meg at du hadde startet hentetråden . Vært for lenge borte fra BP skjønner jeg, ca 2 døgn. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Euklid Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Dieselen koster nok litt mindre i Egersund, men det er kortere omvei innom Tananger. Tror neppe du kunne valgt en bedre dag å gå oppover på. Triveligere morgen enn i dag har vi ikke hatt på flere måneder. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Hva er det med deg og hentetråder ....legger du alltid havet flatt foran deg Går jo så det griner dette ...hadde dratt rett opp til Tananger på dette silkeføret .... .... Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Rein nybegynnerflaks Laluna. . :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Lars O Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Skjønner at jeg får gjort lite i heimen i dag........fremdeles i morgenkåpe og 5 kaffekoppen Lars O Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Dere er nok de mest overvåka menneskene i kongeriket for tiden :yesnod: Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Olepo Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 (redigert) Ser at dere er godt igang med dagens etappe. Det virker som om dere har med dere temmelig mange "followers" på denne turen, meg selv inkludert . Artig og inspirerende med slike hente/leveringstråder . Til tross for litt grått vær ser det ut til at dere har fine forhold der ute også. Siden dette er en kombinert leverings/hentetråd antar jeg at avtale om kjøp av P440 i Bergen allerede er i boks?? (Forutsatt at det ikke dukker opp noe ved nærmere inspeksjon av båten etter løft osv...) Vil uansett ønske dere masse lykke til, og riktig god tur videre! Redigert 1.Mars.2014 av Olepo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BOBO II Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Ikke jeg heller har fulgt deg de siste timene på Ais. Det går på andre bøtta med kaffe for meg nå er det like før jeg ..ikke av deg Bjørn men det blir noen ganger litt mye kaffe.. Virker som dette er grei skuring for deg .. God tur videre. Sitér dette innlegget 1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK Link to post
LALUNA II Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Direktelink til Grethe På Ais for de som vil slippe å søke opp igjen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.