Bergen dørk Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Bare å fylle opp i Egersund og gå rett til Haugesund. :-) Og så er det alltids mulighet til å gå til Tananger, Kviitsøy eller Skudesneshavn, hvis mørket skulle komme. Sett kursen rett mot Boknafjorden og gå langt ut. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Ny stemningsrapport fra utsiden av egersund. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Julie III Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Savner disse "Liker" knappene her Sitér dette innlegget Link to post
Stjerneglimt Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Kjenner at abstinensen gnager i kroppen! God tur videre! Sitér dette innlegget Årets tur gikk til Danmark. Les blogg her, bla tilbake til 29. mai: http://stjerneglimt.tumblr.com/ Link to post
Olepo Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Fantastiske forhold og fine bilder . Håper dere nyter turen. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Skulle ikke tro vi likte oss på sjøen...slik vi fosser frem. Men det er noe kuling på gang i morra. Å sletta er jo tøff nok.den. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
navid Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Ser du passerer Egersund i flott stil uten å bunkre, bruker ikke denne motoren din "suppa" Bjørn? eller har du fylt diesel i bøtter og spann før du forlot Flekkerøya ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Jeg nærmer meg hundre nm fra Flekkerøy nå. Å jeg tror ikke den bruker 4 l pr nm.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Slangemannen Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Dette går unna. Fantastisk. Hører en stemme i hodet som sier at jeg må ha raskere båt nå. :-) Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Fantastisk spennende å følge med. Også så utrolig stille vær da. Får jo håpe dere fortsatt får en flott tur. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Går mot tananger nå . Satser på toppe tanken der. Lit medsjø nå.. men merker lite. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 (redigert) Går unna dette runder jo snart Jæren Rev Direktelink til Grethe På AIS Redigert 1.Mars.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Zitt Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Yr.no er ikke helt enig i kuling i morgen, ser jeg. Vind fra øst/sørøst og det er vel ikke det verste man kan få over Sletta. Dere kan jo gå helt til Leirvik på Stord. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Båter på gjennomreis velger ofte stokksundet mellom Stord og Bømlo i stedet for nyeleia. Min heimehavn Sagvåg blir naturlig stopp på den sida av Stord dersom det har blitt kveld. Eg er bortreist til i morgon kveld, ellers var det bare å gi ein lyd om det var noe behov. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
SoBo Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Detta går unna Dere har jo hatt blå himmel på turen også. Lenge siden vi har sett slik himmel her østpå. Savner`n jeg, den blå himmelen altså. Dere fortsetter så lenge det er lyst å fint føre? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Regnet med vi går et godt stykke videre ja. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Verrie Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Når du er ferdig med Tananger, går klar av grunnene litt nordafor der, er det i mine øyne "plankekjøring og behagelig" med mørkeseilas oppover. Men om du skal gå godt stykke, vil jeg uansett ikke gå lengre enn Stord i kveld, opplagte overnattingshavner er der et stykke til derfra.... Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Da skal de sikkert ha en pause i Tananger, så da benytter jeg sjansen og drar og handler....hehe! Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Noen som vet hvor drivsto finnes inni her? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Lars O Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Ved hotellet Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Er det kort...eller betales på hotell? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Magne A. Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Dette tegner jo til å bli litt av en dagsetappe !!! Flott med bilder underveis .. Har du bilder av P440 fremme på netthinna litt nå og da ? :-) Akkurat nå er det helt greit at tåka og snøen kommer her på østlandet :-) Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Du var på rett kurs ved brygga dere nesten la til på! Noen meter tilbake, så er det bare å gå inn på hotellet og hente nøkkel til hengelåsen. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Flott euklid..takk.. :-) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
MajorAndy Svart 1.Mars.2014 Del på Facebook Svart 1.Mars.2014 Stå på, Bjørn. Bare 90 nm tilbage eller deromkring. Det må være en ren fornøjelsestur med det silkeføre! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.