Chilli Solbris Svart 8.September.2018 Link til dette innlegget Svart 8.September.2018 Deilig når det man gjør blir så bra og enda mer deilig å ha med ungene på tur!??? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Torfinn62 Svart 25.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2019 Boble65, hvis du er på FB kan du legge til denne gruppa. https://www.facebook.com/groups/527492474381633/ Sitér dette innlegget Båtlivet - mer enn bare en interresse mvh Torfinn62 Link to post
boble65 Svart 10.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2019 Har ikke fått med meg det. Har meldt meg inn i gruppa nå? har tenkt endel og nå blir det bytte av båtplass til ny plass 5 minutt hjemmefra iløpet av sommeren. Den jeg har nå er 30 min med bil. Og det er jeg lei av. Vurderer nå å selge båten å kjøpe større lukket og mere fiskevennlig med faste senger og salong oppe. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 28.April.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2020 En stund siden sist Har ikke brukt båten på snart 2 år faktisk.. så tenkte den var moden for litt puss å rengjøring så kanskje den blir brukt mere framover. Skulle egentlig bytte båt men det ble bil istedefor vari båten idag og den startet like lett som alltid og null røyk. Fikk litt teaksealer på dekk og oljet rundt vindu utvendig. Den er en del grodd under så må ha den på land en tur i mai/juni Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 25.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2020 Ble fin tur forrige helg ned til Raftsundet og Lofoten 😊 mye fint vær😊 overnatting på svai og til kai😊 båten trenger en tur på land merker jeg etter to år på sjøen.. endel grodd og sikkert moden for litt sink. Nettbrett med navionics funker gull 😊 Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Hadde båten oppe idag og spylt og skulle bunnsmøre. Men etter to år ute var det nok og bare spyle rent og bytte litt sink så ut med den igjen😊 3 timer tok det bare fra vi dro den opp til den lå i båsen igjen 😊 Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2022 Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2022 Da var tiden inne for og selge Basse pga lite bruk. Vi har kost oss mye med denne båten og gidd meg mye lærdom i og fikse båt og mange fine turer😊 skal ta den på land og gå gjennom den og shine og fikse litt før salg. Har linket til denne siden så eventuelle kjøpere kan se litt hva som er gjort. Så får vi se om det plutselig blir ett nytt prosjekt i framtiden 😊vil takke alle som bidrar på baatplassen.no for alt vi kan lære her og hjelpe til når vi lurer på noe. 😊 Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 20.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2022 Da har Basse vært på land og fådd ny sink og bunnsmøring😊 Sitér dette innlegget Link to post
jek. Svart 24.August.2024 Link til dette innlegget Svart 24.August.2024 Hej jeg er den nye ejer af båden, den er stadig meget fin, den er nu kommet til Danmark. Jeg har ingen information om båden så hvis du vil hjælpe mig lidt, vil jeg være meget taknemmelig. Hvad årgang er den og hvor finder jeg registreringsnummer, hvor længe havde du båden? De bedste hilsner fra Jørn (Danmark) Sitér dette innlegget Link to post
jek. Svart 24.August.2024 Link til dette innlegget Svart 24.August.2024 Hej jeg tror det er en forkert tråd jeg har set svaret på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.