Jump to content

Mørebas 8400 dl renovering.


boble65

Recommended Posts

  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Har ikke fått med meg det. Har meldt meg inn i gruppa nå? har tenkt endel og nå blir det bytte av båtplass til ny plass 5 minutt hjemmefra iløpet av sommeren.  Den jeg har nå er 30 min med bil. Og det er jeg lei av. Vurderer nå å selge båten å kjøpe større lukket og mere fiskevennlig med faste senger og salong oppe. 

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

En stund siden sist:ghost:  Har ikke brukt båten på snart 2 år faktisk.. så tenkte den var moden for litt puss å rengjøring så kanskje den blir brukt mere framover. Skulle egentlig bytte båt men det ble bil istedefor:yesnod:  vari båten idag og den startet like lett som alltid og null røyk. Fikk litt teaksealer på dekk og oljet rundt vindu utvendig. Den er en del grodd under så må ha den på land en tur i mai/juni:smiley:

20200428_132020.jpg

20200428_132016.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Ble fin tur forrige helg ned til Raftsundet og Lofoten 😊 mye fint vær😊 overnatting på svai og til kai😊 båten trenger en tur på land merker jeg etter to år på sjøen.. endel grodd og sikkert moden for litt sink. Nettbrett med navionics funker gull 😊 

20200621_003559.jpg

20200621_001929.jpg

20200620_212913.jpg

20200619_230749.jpg

20200617_213629.jpg

20200620_194341.jpg

20200620_220955.jpg

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Da var tiden inne for og selge Basse pga lite bruk. Vi har kost oss mye med denne båten og gidd meg mye lærdom i og fikse båt og mange fine turer😊 skal ta den på land og gå gjennom den og shine og fikse litt før salg. Har linket til denne siden så eventuelle kjøpere kan se litt hva som er gjort. Så får vi se om det plutselig blir ett nytt prosjekt i framtiden 😊vil takke alle som bidrar på baatplassen.no for alt vi kan lære her og hjelpe til når vi lurer på noe. 😊

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...