Bonus Svart 13.September.2015 Del på Facebook Svart 13.September.2015 Du kan fint dekke til to i motorrommet, Navic Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 18.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2015 Jepp. Jeg dekker til middag hos meg, så dekker du til ankerdram hos deg? ;) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 18.September.2015 Del på Facebook Svart 18.September.2015 Jepp. Jeg dekker til middag hos meg, så dekker du til ankerdram hos deg? ;) Any time, Navic II Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 26.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2015 Fantastisk dag i dag. Godt å se at det er fine dager fortsatt selv om sesongen er på hell. ? Aker brygge for en lunsj med hele familien, og deretter en overnatting på Oscarsborg. En hilsen fra Navic II. ? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 27.September.2015 Del på Facebook Svart 27.September.2015 Der var det jammen mange fine båter, Navic Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 27.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2015 Ja, var mange fine båter der altså. Lå en matt og møkkete 37GM hardtop der og. ;) hehe, neida. Flott som alltid. Måtte jo knipse et bilde vettu. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 27.September.2015 Del på Facebook Svart 27.September.2015 Går bra den båten din, Navic. Nesten 60 knop forbi Gardermoen. Nystoffet da vel ... Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 27.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2015 Navic II går like godt til vanns, som til lands, og i lufta med. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 12.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2015 Jeg vil ikke ta den opp!! :( Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 12.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2015 Jeg vil ikke ta den opp!! :( Nei, hvorfor skulle du det i dette finværet? Vi drar ut på tur i morgen. Blir vel ute til begynnelsen av neste uke :-) Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 12.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2015 (redigert) fordi jeg må begynne med vårpussen om jeg skal konkurere med deg. ;) ligger foreløpig på vannet, på overtid. (båsen min er boblehavn f.o.m. onsdag.) har lånt meg en annen bås en uke eller to til jeg får organisert opptak. skal innendørs så jeg får mulighet til å finne bøtta med poleringsutstyret i vinter. :) Redigert 12.Oktober.2015 av Navic II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 12.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2015 fordi jeg må begynne med vårpussen om jeg skal konkurere med deg. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 15.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2015 Lagde en kjapp video med litt av livet med Navic i år. :) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 16.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2015 Flott film, Navic. Gode minner Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 16.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2015 Takk for det. :) Ja veldig mange gode minner fra sommeren. denne videoen er bare noen innblikk. :) satser på bedre temperaturer neste år nå så. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 16.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2015 Flott film. Bare å begynne å glede seg til april-mai...... Kjekt å se så mye fine bilder fra de stedene vi også bruker:) Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 16.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2015 Flott film med flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 18.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2015 Mange takk Frissy og Kenneth! :) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2015 Tror jeg så deg på Marine Traffic igår. På vei utenfor Nesoddlandet. Vi putret sydover, men var et godt stykke unna .. Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 19.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2015 Tror jeg så deg på Marine Traffic igår. På vei utenfor Nesoddlandet. Vi putret sydover, men var et godt stykke unna .. Stemmer bra det. var på steilene i helgen. :) skulle bare tatt turen bortom da. :) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2015 Stemmer bra det. var på steilene i helgen. :) skulle bare tatt turen bortom da. :) Vi kjørte sakte sydover tett langs land sydover Nesoddlandet. Du var et stykke foran oss, så vi måtte ha dratt på for å ta deg igjen. Og, med det flotte været, så var vi ikke over 7-8 knop :-) Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 19.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2015 lå stille på steilene fra Lørdag formiddag til Søndag ettermiddag jeg. ;) men mye mulig du så på Marinetraffic når jeg dro. hadde 3 unger med meg, så det måtte godt opp i plan for å få stoppet maset. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2015 lå stille på steilene fra Lørdag formiddag til Søndag ettermiddag jeg. ;) men mye mulig du så på Marinetraffic når jeg dro ... Var Søndag ettermiddag, så du var nok på vei hjemover .. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 19.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2015 jepp. er nok riktig det. kjørte sammen med en 58 Squadron. mulig du så den? :) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 19.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2015 jepp. er nok riktig det. kjørte sammen med en 58 Squadron. mulig du så den? :) Jepp, den så jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.