Jump to content

Leveringstråd Oslo - Bergen


sap_2000

Recommended Posts

Ser ut som dere hadde en fin tur. Mye fin natur i den norske skjærgården, og dere har vist oss mange fine bilder, video, og en god beskrivelse av turen. Og så fikk jeg jo sett en del av sundene jeg ikke kunne seile selv for 2-3 mnd. siden da mastehøyden gir meg en og annen begrensning :-)

Link to post
Share on other sites

Autopiloten er helt på bærtur og det er en strek i regninga når jeg er alene.

 

Finner ikke innstillingene. Autopiloten styres fra Axiuspanelet og jeg har Vessel View 7 display/ panel til motorer, men finner ikke innstillingene.

Noen med peil?

 

Tusler rolig avgårde

 

bilde

 

Båten er en NS 37 Fly VannTro. Sitter i dempede recarostoler :-)

 

Denne konkrete båten.

bilde

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

God morgen Zitt :-)

Godt å ha Bongomannen på plass :-) jeg bestiller herved havblikk på vestsiden av Lindesnes. Du fikser vel det, Hehe?

 

Går litt suppe ja, men båten er større, tyngre og mer massiv enn den ser ut. Tipper aktuell vekt nå er 12-13 tonn.

Ducktape er kjekt. Har tapet fast iPad fra å tippe bakover når de større sjøene kommer samt USB kontakten og kabelen til stereoen som er hengende.

 

Jo mindre distraheringer jo bedre :-)

 

bilde

 

Snart på høyde med jomfruland nå og sjøen er bedre :-)

 

bilde

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...