Vosso63 Svart 21.April.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2024 Vosso på stille fjord II 21.4.24 (youtube.com) Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 21.April.2024 Link til dette innlegget Svart 21.April.2024 Fy flate, dette så bra lekkert ut. Det er bare å bøye seg ærbødigst i slipestøvet. Trebåt blir noe annet enn disse plastbaljene vi andre surrer avgårde i🙂🙂🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 21.April.2024 Link til dette innlegget Svart 21.April.2024 Martine29f skrev 1 minutt siden: Fy flate, dette så bra lekkert ut. Det er bare å bøye seg ærbødigt i slipestøvet. Trebåt blir noe annet enn disse plastbaljene vi andre surrer avgårde i🙂🙂🙂 Og den gromme motorlyden! Sitér dette innlegget Link to post
b0rls Svart 15.August.2024 Link til dette innlegget Svart 15.August.2024 Stilig, ser at du har vært på slipp hos min onkel :) Var der selv i sommer på besøk med båt fra Stavanger. Berlandsundet er fantastisk fint.. Sitér dette innlegget Link to post
Vosso63 Svart 23.September.2024 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2024 Vosso ligger, nesten ubrukt, nede ved brygga mi. Ettersom mai ble brukt til bryggeoppjustering, juni var så stusslig en kan få det, juli er familiens, og august regna bort, har båtlivet vært dekka av den lille plastbåten. Årsaken til at jeg iler til med enda et innlegg i tråden min er noe helt anna, som asså verken er båtrelatert eller i og for seg er legitimt. Jeg skal fortelle at jeg skal gi ut ei bok. Javisst! Få blir overraska over det, men det er asså intet av alt det jeg har tyti over med som har havna mellom to permer. Ja, bort sett fra i et par lokalhistoriske årbøker. Sjøl om jeg lirer av meg de underligste ord og strofer, både her - det har jo blitt mykje rart - og på andre nettplasser, har jeg sluppi å stå absolutt fullstendig oppreist ved sida av det. Nettplasser, og nettplasskribenter kan jo juge på seg både skrivefeil og at maskina har funni på både ord og skrivemåter. Ei bok, derimot, er noe langt anna. Hagepraten (ja jeg har vært omtrent like monomant opptatt av blommor som av båter) og Båtplassen har fram til nå fått de beste av orda mine, de fleste av setningene, frasene og ordgyteriet. Nå blir det bok. Veldig lite båt i den, dessverre. Ei åfløye på Maihaugen og ei eke på Hvaler er hele beholdningen. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.September.2024 Link til dette innlegget Svart 23.September.2024 Gratulerer med nytt bokprosjekt! Vosso venter nok tålmodig til lysten på båttur dukker opp igjen skal du se! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.