Key Freak Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Virker litt merkelig at de ikke bruker annet til avlastning av balansen i båten enn stropper. Hadde nok vært mer komfortabel med et par støtter på hver side på rett foran flapsene i tillegg. Men det fungerer vel greit det. Jeg tenkte akkurat det samme som deg. Men de vet jo hva de driver med. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Tom Rør Svart 16.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 Da var skipper i Bodø, men fartøy kommer ikke før i kveld en gang. Ventetiden blir lang :-) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 16.Juni.2016 Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 Sør for Mosjøen enda. Blir laaaange timer Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Normarco Svart 16.Juni.2016 Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 Da var skipper i Bodø, men fartøy kommer ikke før i kveld en gang. Ventetiden blir lang :-) He he, sett deg på Bryggerikaia, der har de meget god mat og drikke og du har tribuneplass når båten kommer inn moloen. Nå vet jeg ikke hvor båten legger til men er uansett ikke langt å gå. Ta deg en tur ut på moloen, ytterst står en flaggstang med tre flagg, den laget jeg da jeg gikk på sjøguttskolen, for leeeenge siden. Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 16.Juni.2016 Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 Litt reklame om "værran" rundt omkring. http://www.visitbodo.com/en/?News=20&artlang=no Fyret på Landegode er en grei plass der du ser rett til Lofoten. Nå er det vel 10-15 år siden jeg var der og da var det idyllisk. Nå er det hotelldrift der ute og vistnok bra. http://skagen-hotel.no/no/moter-og-kurs/landego-fyr.html Når du først er i min fødeby blir jeg nok lett revet med, bær over meg ? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 16.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 Litt reklame om "værran" rundt omkring. http://www.visitbodo.com/en/?News=20&artlang=no Fyret på Landegode er en grei plass der du ser rett til Lofoten. Nå er det vel 10-15 år siden jeg var der og da var det idyllisk. Nå er det hotelldrift der ute og vistnok bra. http://skagen-hotel.no/no/moter-og-kurs/landego-fyr.html Når du først er i min fødeby blir jeg nok lett revet med, bær over meg ? Ikke verste stedet å være fra :-) Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 16.Juni.2016 Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 (redigert) Ikke verste stedet å være fra :-) Se der ja, synd det er flattvann. Er jo verdens sterkeste malstrøm.....ca to ganger i døgnet?Kos deg nordpå og ha en flott tur? Redigert 16.Juni.2016 av Normarco (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 16.Juni.2016 Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 Beklager maset mit Tom, men om Dere skal være i gjestehavnen er det OBLIGATORISK å dra på toppen av SAS hotellet, den sorte store klumpen, ta deg en drink, nyt utsikten og se på havna fra "toppen av Bodø" https://www.radissonblu.com/no/hotel-bodo/barer Sitér dette innlegget Link to post
Nevermind Svart 16.Juni.2016 Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 4 ganger i døgnet er kanskje litt mere korrekt Normarco Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 16.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 Beklager maset mit Tom, men om Dere skal være i gjestehavnen er det OBLIGATORISK å dra på toppen av SAS hotellet, den sorte store klumpen, ta deg en drink, nyt utsikten og se på havna fra "toppen av Bodø" https://www.radissonblu.com/no/hotel-bodo/barer Det kan lett la seg gjøre :-)Tok turen til Gildeskål for å besøke gamle trakter mens jeg venter. Været er helt topp nå. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 16.Juni.2016 Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 Tom, som du har fått tips om. Toppen av SAS hotellet, en mojito og et bilde av havna fra toppen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 16.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 Mye båt i gjestehavna, men satser på at jeg får listet inn en liten frøken utpå natta? Begynner å nærme seg nå? Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 16.Juni.2016 Del på Facebook Svart 16.Juni.2016 4 ganger i døgnet er kanskje litt mere korrekt Normarco Du kan nok ha rimelig rett ja, he he ? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 17.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 På plass i Bodø Må vaske litt. Lyst ute allikevel :-) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Hvor går ferden videre ? Så litt på værmeldinga ... mye vind, men lite sjø Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Pequod Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 (redigert) Flotte greier! Overnattet et par døgn i april på det Rica-hotellet like ved gjestehavna. Nå som båten er på plass er det bare å ha popcornet klart og glede seg til turen din tilbake! :-) Redigert 17.Juni.2016 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Snekker'n Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Godt å se at du har båten (direkte) på vannet igjen. Gikk lossingen bra og udramatisk? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Arvid_A Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Så bra! - og "frøkna" fikk umiddelbart en nattlig vask! Ser det er meldt en del nordvind i området. Hvis dere ikke finner ly for den andre steder, kan Tysfjord-området sterkt anbefales. Mange idylliske fjorder, fisk i alle varianter og "en annen verden" mtp både vind og temperatur i nordavær. Ha en fin tur! Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Fikk Tom bare Prinsessa i går kveld, eller fulgte halve kongeriket med, mon tro? Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Ser vi på kartet hvor Prinsessa regjerer for øyeblikket, er del vel mer enn halve kongeriket Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Tom Rør Svart 17.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 (redigert) Rydding og senking av skuldre i dag Blir i Bodø til over helga, så ser jeg an været. Går da over til Skrova eller Svolvær, så kan mor komme dit. Lossingen gikk bra, men jeg er glad jeg ikke frakter båten hele tiden. Gikk ned fire kilo på en uke, da jeg er i overkant engstelig for ar noe skal gå galt. Gutta er proffe som juling, så min bekymring er jo bare tull. Redigert 17.Juni.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Har du fiska ferdig kokte reker med stang, Tom ? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Gikk ned fire kilo på en uke, da jeg er i overkant engstelig for ar noe skal gå galt. Det er jo ikke min båt, så jeg gikk ned bare 2 kilo! Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 (redigert) Rydding og senking av skuldre i dag Blir i Bodø til over helga, så ser jeg an været. Går da over til Skrova eller Svolvær, så kan mor komme dit. Lossingen gikk bra, men jeg er glad jeg ikke frakter båten hele tiden. Gikk ned fire kilo på en uke, da jeg er i overkant engstelig for ar noe skal gå galt. Gutta er proffe som juling, så min bekymring er jo bare tull. Ble rene slankekrueen for deg gitt, he he. Ser du har hentet ferske reker fra båtene på kaia, håper jeg, de er hakket hvassere enn frosne remareker. Husk; toppen av Bodø med bilder?? Redigert 17.Juni.2016 av Normarco (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Hvis du spør din kone så får du låne drona hennes. Oversikt over gjestehavna i Bodø.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.