Tom Rør Svart 17.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Har du fiska ferdig kokte reker med stang, Tom ? Jepp? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 17.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 To kilo sympatislanking er innafor Zitt? Sylferske reker er ikke å forakte nei??? Blir ikke dronekjøring på meg, men det er flyshow her i morgen, og det blir stas? Sitér dette innlegget Link to post
sigmundh Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 (redigert) Jeg ville klødd i fingrene etter å dra nordover fra Bodø hvis jeg hadde hatt båten så langt nord. Men det finnes masse flott sydover. Bruk blant Nordlands øyer. Redigert 17.Juni.2016 av sigmundh (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 4 kg ned i vekt! Ja, da bruker båten mindre drivstoff da :) supert Sitér dette innlegget Link to post
Normarco Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 4 kg ned i vekt! Ja, da bruker båten mindre drivstoff da :) supert Husk på Zitt sine to, blir mye besparelse dette? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 17.Juni.2016 Del på Facebook Svart 17.Juni.2016 Godt å se at alt har godt bra med skuta! Tenker rederen er mer enn fornøyd! Da er det bare å lene seg tilbake på nattevakter og pløye seg gjennom Toms ferietråd!!! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Griseflaks med tidspunkt for Bodøbesøket, da det var flyshow på hovedflystasjonen. Var inne på området, og fikk se, og ikke minst høre? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Litt grått i dag, men helt innafor Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 18.Juni.2016 Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Har du vært på flymuseet i Bodø? Hvis ikke bør du ta deg tid til det. Achtung Spitfeuer. Var Biltema Spiten der? Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Juni.2016 Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 (redigert) Piloten som står ved siden av De Haviland Vampire heter Per og bor i Son. Han er en fantastisk hyggelig fyr. Han er medeier i flyet LN-DHZ. Tror til og med man kan kjøpe sitte-på-tur.Fløy mye modellfly på Rygge flystasjon sammen med Per for en ca 20 år siden! Artig å se hans blide åsyn her inne! Redigert 18.Juni.2016 av Erikda (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 18.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2016 Ble satt til å dytte den ut på taxebanen. Var lett å dytte egentlig, så den kan ikke veie voldsomt mye :-) Var ikke mange mann som trengtes. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19.Juni.2016 Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Ble satt til å dytte den ut på taxebanen. Var lett å dytte egentlig, så den kan ikke veie voldsomt mye :-) Var ikke mange mann som trengtes. Den er bygd i tre Tom! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 19.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Da lærte jeg noe nytt i dag også ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 19.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Fintfolk i havna i dag:-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 19.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Fintfolket fikk landlov :-) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 19.Juni.2016 Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Fikk du sjekket om de hadde flyteutstyr ombord? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19.Juni.2016 Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Blir opplevelser i fleng på denne turen! Meget bra start!??? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 19.Juni.2016 Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Blir opplevelser i fleng på denne turen! Meget bra start!??? Bare å pøse på med gode bilder! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 19.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Dronningen hadde redningshansker så jeg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 19.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Forlot Bodø i dag, og gikk til Kjerringøy Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19.Juni.2016 Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Ser at hele nabofamilien henger på veggen med kjeften på vid gap! Ser jo helt nydelig ut oppi der. Vanvittig fine bilder! Gleder meg til du mater på med bilder av en real sjøsprøyt. Blir vel det og i løpet av turen tenker jeg!!! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Tom Rør Svart 20.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 På tur fra Kjerringøy via Steigen. Vestfjorden er flat som en pannekake. Skrova neste. Masse lundefugl, men litt vrient å se på bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Skal si du traff med været i dag! Hvor skal resten av mannskapet mønstre på? Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Tom Rør Svart 20.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 (redigert) Da var "sjarken" godt fortøyd på Skrova. Mannskapet mønstrer på i Svolvær :-) Blir godt med litt selskap, da alle de flotte inntrykkene er fine å dele med noen. Blir litt einstøing alene liksom ;-) Redigert 20.Juni.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Hvem var først over Vestfjorden, du eller seilbåten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.