Havlengt Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Kulleseidkanalen er ein fin opplevelse i seg sjølv. I tillegg har du ei flott gjestehavn med restaurant midt i kanalen. Røyksundkanalen er til nedfalls, ville prioritert Espevær eller Røvær i staden... Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Av det jeg kan lese på nettet ser Kulleseidkanalen mest spennende ut. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Tom Rør Svart 2.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2016 Har lagt opp rute til Kulleseidkanalen, men jeg ser at det skal være en festival der fra den 4, så der er det nok fullt kaos :-) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 er der festival nå? kanaldagene er vel først neste måned? men er fint område, kan absolutt anbefales.. Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Vi anbefaler Kvitsøy, Tom. Vi liker oss veldig godt der. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2016 (redigert) Må innom kvitsøy :-) Sto på Facebooksiden til gjestehavna at det er festival Redigert 2.August.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
gixen Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Er festival eller lignende i Kulleseid. Fint sted om du får plass! Røyksundkanalen er fin, men ikke som stoppested kanskje. De holder på med mudring der, om du stikker dypere enn 1 meter ville ikke jeg prøvd meg :) Har du planer om Espevær? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2016 Espevær ser fint ut, men det avhenger av været Sitér dette innlegget Link to post
Viking.1 Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Værmeldingene tyder på sørøstlig bris og tilnærmet flatt hav, så da skulle det vel ligge til rette for å gå gjennom kanalene og så sørover på vestsiden av Bømlo via Espevær til Haugesund. Så får du med deg mye bra gitt at du skal ha bare en overnatting før Skudeneshavn. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2016 Vi drar fra Bekkjarvik nå, og satser på Kulleseid. Vi får mest sannsynlig ikke plass, men gjør et forsøk. Tar ny vurdering hvis det ikke er plasser i kanalen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Da bør du gå innenfor Goddo og via Melingsvåg/Melingsnes og inn i Kuleidskanalen fra utsiden. Slik været er nå er det en fantastisk reise på innsiden av skjærene. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
gixen Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Her er Mon Bijou på vei sørover ved Brandasund:) Forsøkte å ta deg igjen, men ble for langt i forhold til bestemmelsesstedet.. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2016 Se der ja :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2016 Avgang Bergen på tirsdag, og farvel til regnet ;-) Litt mat ombord :-) Bekkjarvik neste Da blir det tur fra Bekkjarvik til kulleseid senere i dag, og forhåpentligvis med video av første del av kanalen til gjestehavna. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2016 Fra Kulleseidkanalen Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 -Fant de plass i havna? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2016 Vi fant plass, og vi har snakket med to representanter fra dette forumet, og de har begge fått med seg at vi er på tur :-)Hyggelig at folk gir seg til kjenne :-) Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Så flott! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2016 Kjempefin havn, og hyggelig folk på brygga :-) Sitér dette innlegget Link to post
FinnSi Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Unødvendig høy fart på båten dere møtte i kanalen......... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2016 Unødvendig høy fart på båten dere møtte i kanalen......... Jeg registrerer at det blir kjørt fort med småbåter på trange steder langs hele kysten, og som oftest er det fisketurister, men hva dette var vet jeg ikke. Mulig han ikke hadde lyst til å møte oss på det trangeste, og derfor fortet seg litt ;-) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 . Mulig han ikke hadde lyst til å møte oss på det trangeste, og derfor fortet seg litt ;-)En svært positiv tolkning Tom. Akkurat slik jeg kjenner deg. Andre ville laget et helvete og maset om villmannskjøring og galematias.God tur videre. Ser fram rtil å møte dere igjen i hjemmelige farvann. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2016 Tenker på den stygge ulykka i 1999, da Sleipner gikk på Store Bloksen Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 4.August.2016 Del på Facebook Svart 4.August.2016 Uff ja.. Får fortsatt frysninger når jeg tenker på det. Jobbet på et lokalt hotell denne kvelden, hvor folkehjelpen hadde julebord. Plutselig begynte det å kime & pipe i mobiler og personsøkere, og lokalet ble tømt.. En trist dag! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2016 (redigert) Vi gikk fra Kulleseidkanalen i regnvær, og ankom Røvær med regnskurer. Nå har det vært lange perioder med opphold, men litt torden og regnbyger innimellom. Røvær er absolutt i kategorien perle, så her kan jeg skjønne om det er trøkk på godværsdager. Kveld i Kulleseidkanalen Røvær Redigert 4.August.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.