Jump to content

Mon Bijou på langtur sommeren 2016


Tom Rør

Recommended Posts

Værmeldingene tyder på sørøstlig bris og tilnærmet flatt hav, så da skulle det vel ligge til rette for å gå gjennom kanalene og så sørover på vestsiden av Bømlo via Espevær til Haugesund. Så får du med deg mye bra gitt at du skal ha bare en overnatting før Skudeneshavn.

Link to post
Share on other sites

Unødvendig høy fart på båten dere møtte i kanalen......... :sad:

 

Jeg registrerer at det blir kjørt fort med småbåter på trange steder langs hele kysten, og som oftest er det fisketurister, men hva dette var vet jeg ikke. Mulig han ikke hadde lyst til å møte oss på det trangeste, og derfor fortet seg litt ;-)

Link to post
Share on other sites

. Mulig han ikke hadde lyst til å møte oss på det trangeste, og derfor fortet seg litt ;-)

En svært positiv tolkning Tom. Akkurat slik jeg kjenner deg. Andre ville laget et helvete og maset om villmannskjøring og galematias.

God tur videre. Ser fram rtil å møte dere igjen i hjemmelige farvann.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Vi gikk fra Kulleseidkanalen i regnvær, og ankom Røvær med regnskurer. Nå har det vært lange perioder med opphold, men litt torden og regnbyger innimellom.

Røvær er absolutt i kategorien perle, så her kan jeg skjønne om det er trøkk på godværsdager.

 

Kveld i Kulleseidkanalen

 

 

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

 

bilde

bilde

Røvær

 

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

 

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

 

 

 

 

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

Redigert av Tom Rør (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...