Arvid_A Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 Flotte bilder av heftig natur! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 9.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2016 Gleder meg til å prøve badeshortsen, da den ikke har vært ute av skapet i år :-) Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 Mange fordeler med å drive båtliv på yttersiden av landet vårt. Minimal slitasje på badeshorts og beskjedne utgifter til solkrem er blant disse. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Tom Rør Svart 9.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2016 Mange fordeler med å drive båtliv på yttersiden av landet vårt. Minimal slitasje på badeshorts og beskjedne utgifter til solkrem er blant disse. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.August.2016 Del på Facebook Svart 9.August.2016 Gleder meg til å prøve badeshortsen, da den ikke har vært ute av skapet i år :-) Da bør du skyndte deg til solkysten. Det minker faktisk litt på badelysten her nede og. Badet i helgen. Men denne vinden blåser jo badevannet til ××××× Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 9.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2016 Plutselig er vi der på veien til Tig(g)erstaden :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2016 Dro i dag fra Ystabøhamn på Kvitsøy, med kurs for Tananger. Litt vind på skrå bakfra, men ikke spesielt plagsomt. Tok noen bilder på vei ut, og noen i Tananger. Kjøpte krabbeklør av fiskeren på brygga, og de kostet over 300; mindre pr kilo enn på fisketorget i Bergen Sitér dette innlegget Link to post
brs Svart 10.August.2016 Del på Facebook Svart 10.August.2016 God tur videre. Ser vel bedre ut for i morgen sørover. ? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 10.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2016 Ser ikke ille ut i morgen. Satser på "utevær" nedover :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2016 Disse gutta her er ikke ute etter å skaffe kompiser akkurat. I et trangt sund gikk de for full skuffe ca 20 meter fra meg, og jeg turte ikke gå nærmere land? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 11.August.2016 Del på Facebook Svart 11.August.2016 Har opplevd dei på nært hald eg også. - Ein av grunnane til at eg skaffa meg AIS... Der tages ingen smålige hensyn... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2016 (redigert) Har lagt oss i Rasvåg på Hidra, og det er egentlig den siste av havnene jeg hadde på "skal besøke lista" Var innom denne havna da Snekkern og jeg hentet båten i mars 2014.Tok Jæren i et jafs, og svingte innom Egersund for å fylle 864 liter med fløte til "Mon Bijou".Gikk i plan i to timer, og da spiser man jo nautiske mil :-)Legger ved noen bilder fra turen og fra Rasvåg, som er en flott plass.Eureka og hans far kom innom på vei nordover, og vi fikk en hyggelig prat.De ønskes en god tur videre. Rasvåg Loshytta Dronebilder av Eureka på vei ut Rasvåg fra lufta Redigert 11.August.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 11.August.2016 Del på Facebook Svart 11.August.2016 Han far sier "fantastisk", og vil kjøpe seg drone :) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 11.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2016 He he. Da syns jeg han skal gjøre det. Jeg har foreløpig ikke brukt den selv enda, men jeg skal gjøre det snart. Mor gjør det så bra at jeg ikke trenger :-) Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 11.August.2016 Del på Facebook Svart 11.August.2016 Kjempefine bilder! Disse "rekkegarasjene" ser litt sære ut for oss som er vant med 2,5 meter forskjell på flo og fjære. Tenk så praktisk det må være å ikke måtte forholde seg til tidevannet. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
tilplan Svart 12.August.2016 Del på Facebook Svart 12.August.2016 Disse "rekkegarasjene" ser litt sære ut for oss som er vant med 2,5 meter forskjell på flo og fjære. Tenk så praktisk det må være å ikke måtte forholde seg til tidevannet. Det må jo gå an å bygge disse garasjene flytende. Krever en del mer oppdrift, vil bli høyere byggekostnad enn vanlig sjøhus, men tomtekostnaden vil sannsynligvis være mye lavere. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 12.August.2016 Del på Facebook Svart 12.August.2016 Flytenaust har vi på Sunnmøre :) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 12.August.2016 Del på Facebook Svart 12.August.2016 (redigert) Mon Bijou passerer Lindesnes. Redigert 12.August.2016 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.August.2016 Del på Facebook Svart 12.August.2016 Blir det burger til lunch i Båly, tro ? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 12.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2016 (redigert) Se der ja :-) Vi tenkte å gå til Mandal, så får vi se om det er mulig å få en plas der til i morgen ? Redigert 12.August.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 12.August.2016 Del på Facebook Svart 12.August.2016 (redigert) Blir høy partyfaktor i Mandal (les skaldyrfestival) prøv bryggene på venstre side og ikke de helt inne i sentrum for å få det litt roligere ....hvis du får plass da... er som regel stappfult overalt i festivalen .. Redigert 12.August.2016 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tom Rør Svart 12.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2016 (redigert) Det ble en ledig bås akkurat i det vi kom til Mandal, så vi får ta partyet på strak arm. Drar uansett i morgen tidlig, så litt støy må man kunne tåle. Skal ut å finne litt føde nå :-) Redigert 12.August.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 12.August.2016 Del på Facebook Svart 12.August.2016 Kos dere i fødebyen min ....blir ikke noen tur til Mandal i år da det skjer for mye her hjemme i helgenHils alle kjente Mvh Robert Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Tom Rør Svart 12.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2016 Kos dere i fødebyen min ....blir ikke noen tur til Mandal i år da det skjer for mye her hjemme i helgen Hils alle kjente Mvh Robert Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 12.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.August.2016 Imponerende bruk av splittere for å dele strøm. Det regner bra, så strømmen gikk selvsagt på brygga. Havnevaktene fjernet Ikeavarianten, men overgangen fra en til to ble oversett. At folk ikke vet bedre, er for meg en gåte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.