Tom Rør Svart 13.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2016 (redigert) Jeg har akkurat begynt å lagre rutene på padda, og jeg angrer som ei bikkje på at jeg ikke satt meg inn i det før. Da kunne jeg hatt samtlige tilgjengelig med navn.Tror jeg kan klare å finne de igjen, men de ligger kun som et nummmer mener jeg. Edit: Sjekket nå, og alle rutene ligger på padda ;-) Redigert 13.August.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Da er det bare å starte med jobben Tom. Jeg tror det er utrolig mange av oss andre som svært gjerne kunne ønske tilgang til disse rutene. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 13.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2016 Da er det bare å starte med jobben Tom. Jeg tror det er utrolig mange av oss andre som svært gjerne kunne ønske tilgang til disse rutene. He he Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Når du skal gi ut bok Tom, så kan det jo følge med en pinne med rutene på. "Tom's Norgeskyst, fra havn til havn" Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 13.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2016 (redigert) Når du skal gi ut bok Tom, så kan det jo følge med en pinne med rutene på. "Tom's Norgeskyst, fra havn til havn" Når skal jeg få tid til å legge rør da? Du skal ha fått mail nå Redigert 13.August.2016 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Er den her mon tro, og klarer du å få noe fornuftig ut av den? http://webapp.navionics.com/maps/#show/kml/https://social-sharing.navionics.io/upload/1471112459522/1471112459522.kml Det funker så det suser! Sammen med ruter velvillig delt fra Bjørn Løvjomos må jo det bli en fin tur og valgets kvalitet fra Stavanger til Moss! ?? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Du legger rør når du farter opp og ned kysten og tar suverene bilder og rederinnen sørger for luftbåren dokumentasjon! Så utgir dere bok med komplett dokumentasjon! Du ville fått mange kunder langs kysten!??? Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Eureka Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Takker for Mail. Tror jaggu du har fått svar der også. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Det er en enkel måte å få denne ferien til å gå I null. Ett par kvelder med lysbilder og gode historier er det sikkert mange her inne som er villig til å gi en slant for ☺ Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 -eller selge dronebildene til "norske gjestehavner". Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 13.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.August.2016 Tror jeg holder meg til rørlegging ? Nesten så jeg savner den gamle Hiacen og verktøykassa etter over 8 uker på sjøen ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Trenger ett nytt bad,så det er helt ok ? Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 13.August.2016 Del på Facebook Svart 13.August.2016 Er iOS dingsen med Navionics aktiv under fart blir ruten lagret automatisk og kan deles via mail eller Navionics systemes. Sjekk detaljene. Her er et eksempek fra innseilingen til Flekkefjord, lagret rute som ersutomstidk lagret og dom feks kan avspilles når man ønsker. iPhone 5S og Navionics Europe. Innseilingen til Flekkefjord. Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Tror jeg holder meg til rørlegging ? Nesten så jeg savner den gamle Hiacen og verktøykassa etter over 8 uker på sjøen ? Nå har du fått noe rart i glasset skjønner jeg.. ???? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Suser du gjennom Arendal i velkjent Rør stil.. eller blir det et bakkeopphold? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Hippocampus Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Vi blir i gjestehavna til i morgen. ? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 14.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2016 Suser du gjennom Arendal i velkjent Rør stil.. eller blir det et bakkeopphold?Ligger du i gjestehavna? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Ikke nå. Ligger i elva. Men skal inn med noe folk ca klokken 4 i dag. Etter det er jeg alene i båten. Så om du er i gjestehavna kommer jeg nok bortom med en lille en på lur. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 14.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2016 Ikke nå. Ligger i elva. Men skal inn med noe folk ca klokken 4 i dag. Etter det er jeg alene i båten. Så om du er i gjestehavna kommer jeg nok bortom med en lille en på lur. ?Skal opp på Bjorbekk å spise litt etterpå, men jeg kommer tilbake med tidspunkt. Tar kontakt når jeg vet?? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Østlendinger som ikke er kommet seg hjem fra ferie enda Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Du skal være sikker på at han ser deg når han kommer tilbake ser jeg ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
tilplan Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Du skal være sikker på at han ser deg når han kommer tilbake ser jeg ;-) Ser ut som han har reservert servicebrygga for å få det til også:-) Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Nesten så jeg savner den gamle Hiacen og verktøykassa etter over 8 uker på sjøen ? Men bare nesten! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2016 Del på Facebook Svart 14.August.2016 Ser ut som han har reservert servicebrygga for å få det til også:-) Noen sørlendinger bare tar seg til rette vet du. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tom Rør Svart 14.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.August.2016 Takk for hyggelig besøk Bjørn. Har fremdeles einebærsmak i munnen etter ankerdrammen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.