Jump to content

Bergtatt på tokt - sommeren 2016


Pequod

Recommended Posts

Takk til Bonus som trosset surt høstvær og sto klar for å ta tampen da jeg kom! Trygt fortøyd etter en flott etappe og hjemkomst imorgen. Alt etter skjema!

 

Blir nok en urolig natt da det har blåst litt opp,men det får man bare ta som det kommer! :-)

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hadde du gått litt lenger kunne du lånt plassen vår helt innerst i Sonskilen med strøm og vann. Der kan det blåse storm uten at en merker det. Her på Borgen er det nå vindstille.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Bonus og kona stakk innom båten med nydelige ferske boller med syltetøy - digg kveldsmat for en enbent skipper! :-)

 

Så ble det en øl på et koselig sted like under brua som jeg ikke husker navnet på i farta, der temaet hovedsaklig var båtorientert! :-) Kanskje jeg drar til Danmark med båten neste sommer? :-)

 

Takk for hyggelig lag!

Link to post
Share on other sites

Hadde du gått litt lenger kunne du lånt plassen vår helt innerst i Sonskilen med strøm og vann. Der kan det blåse storm uten at en merker det. Her på Borgen er det nå vindstille.

Takk for tilbudet, men det var begynt å mørkne når jeg kom hit, så jeg er fornøyd med dagens etappe. Unngår å kjøre i mørket i hummersesonger, så jeg ville ikke fortsatt uansett.

 

Mulig jeg tar en liten pause på Borgen i morgen, men skal hjem, så det blir ingen overnatting denne gangen.

Link to post
Share on other sites

Bare for å avrunde denne tråden så klokket jeg inn i hjemmehavna rundt kl.18 i går kveld, meget fornøyd med turen.

 

Av forskjellige grunner tok jeg ikke så veldig mange bilder denne gangen, men noen ble det jo. Skal se gjennom dem og legge ut noen etterhvert.

 

Det er vel slutt på lange turer for i år, har ikke noen avspaseringsuker igjen bortsett fra to dager i desember, kan bli en langhelg ut av det, men i desember er aksjonsradiusen sannsynligvis noe begrenset...

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...