moorten Svart 21.Mars.2017 Del på Facebook Svart 21.Mars.2017 Flott båt du har fått deg ? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 21.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2017 Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 22.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Nidelv i sol? Sitér dette innlegget Link to post
Tridenten Svart 22.Mars.2017 Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Det er hvitt bunnstoff på faderens 690. Synes i grunn den ser litt "større" ut med hvitt i bunn. Blir sikkert bra med blått også. Har det på Dracoen min selv og er happy med det. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 22.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Det er hvitt bunnstoff på faderens 690. Synes i grunn den ser litt "større" ut med hvitt i bunn. Blir sikkert bra med blått også. Har det på Dracoen min selv og er happy med det. Ja jeg personlig likte blå bedre, brukte nonstop bunnstoff som er utrolig deilig å jobbe med. Hvordan draco har du, har hatt en del dracoer opp gjennom årene? Sitér dette innlegget Link to post
Tridenten Svart 22.Mars.2017 Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Jeg synes den kler blått, så det ser bra ut på bildene du har tatt :) Selv bruker jeg Biltemas blå bunnstoff. Fornøyd med det faktisk! Lett å påføre og holder greit. Har en 1800 ST. Tråd her:https://baatplassen.no/i/topic/123979-prosjekt-draco-1800-suntop/ Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 22.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Lys i instrumenter Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 22.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Jeg synes den kler blått, så det ser bra ut på bildene du har tatt :) Selv bruker jeg Biltemas blå bunnstoff. Fornøyd med det faktisk! Lett å påføre og holder greit. Har en 1800 ST. Tråd her: https://baatplassen.no/i/topic/123979-prosjekt-draco-1800-suntop/ Ja har også brukt biltemas bunnstoff på jollene, der har den funket supert. Har tideligere eid to 18st, en fantastisk klassiker med mye bruksglede i. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 23.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2017 Må ærlig innrømme at nå ligner det båt, fikk en vanvittig stemning nå???? Sitér dette innlegget Link to post
Racetiger Svart 24.Mars.2017 Del på Facebook Svart 24.Mars.2017 Er det noen som vet hvor man får tak i den type dødmannsbryter. Flott båt! Her har du gjort utrolig mye bra arbeid. I stedet for å sette inn en ny dødmannsknapp med tråd, kan jeg anbefale Wimea trådløs fra Fell.no Veldig lett å montere og gir deg full bevegelsesfrihet innenfor en radius av ca 10 meter. Borer ett hull, kobler 4 ledninger...ferdig. Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 24.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2017 Flott båt! Her har du gjort utrolig mye bra arbeid. I stedet for å sette inn en ny dødmannsknapp med tråd, kan jeg anbefale Wimea trådløs fra Fell.no Veldig lett å montere og gir deg full bevegelsesfrihet innenfor en radius av ca 10 meter. Borer ett hull, kobler 4 ledninger...ferdig. Oi det høres artig ut Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 26.Mars.2017 Del på Facebook Svart 26.Mars.2017 Den er blevet utrolig fin , bliver spændende når motoren kommer i Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
filip_skau Svart 26.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2017 Den er blevet utrolig fin , bliver spændende når motoren kommer i Jo takk, ja skal bli spennende Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 2.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2017 På tide med en oppdatering. Til tirsdag blir motor heist inn, noe som skal bli veldig spennende, nå nærmer sommeren seg med stormskritt. Ser frem til å komme seg på sjøen, bilder kommer når motor er på plass? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 3.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2017 noen som selger brukt kalesje til Nidelv 690? Setter pris på svar Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 4.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2017 (redigert) Endelig er motor inne (: Redigert 4.April.2017 av filip_skau (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 4.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2017 Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 22.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2017 Stund siden oppdatering nå: har idag fått bunnstoffet båten ferdig, gjort litt motorarbeid og prøvd motor. Koblet motor på strøm og vridde om nøkkelen, den startet med en gang og alle instrumentene stilte seg. Neste som skal gjøres er å få tatt en ny skikkelig vask, det skal poleres også nærmer det seg en ny sesong igjen? Sitér dette innlegget Link to post
pam Svart 23.April.2017 Del på Facebook Svart 23.April.2017 Blir spændende at se Nidelven på vandet i fuld funktion Sitér dette innlegget Hilsen Peter Prosjekttråd Bayliner 3288 Motoryacht Tidligere projekter Projekttråd Nidelv 26 og endnu ældre prosjekttråd findes her Projekttråd Skilsø 23 HT ja, ja - jeg kommer fra Danmark. ;) skilsoyachts på facebook Link to post
filip_skau Svart 3.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2017 Endelig fått på drevet, aldri i verden tatt på et drev så enkelt som dette bravo 3drevet. Drevet bare gled inn!!? Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 12.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2017 Polering ferdig, motor er testkjørt og alt er på stell, nå er vannet neste!! Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 12.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2017 Sitér dette innlegget Link to post
filip_skau Svart 15.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 Puter på plass, hva syntes dere om båten nå? (Den puten med Nidelv på skal også byttes) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 15.Mai.2017 Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 Kjempefin båt? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Bianca Svart 15.Mai.2017 Del på Facebook Svart 15.Mai.2017 Veldig bra! Klar for vannet snart nå? Hvilke produkter har du brukt på teaken? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.