Jump to content

Min ferd mot millionene :D


kosefisken

Recommended Posts

Enig. 

 

De som ofte får til mest i livet velger litt annerledes enn alle oss andre. Om kosefisken er en av de som får til mer med mindre vil historien vise. Det er derimot ingen grunn til å sable noen som vil og forsøker. De som gjør det, er ofte de som ønsket men ikke turde. 

 

Synes du er særs utradisjonell, kosefisken. Ville ikke valgt som deg, men det betyr ikke at jeg ikke heier på pågangsmotet og innstillingen din. Velg dine egne veier!

 

 

mvh

 

Tor Arild

Link to post
Share on other sites

Har lite med mobbing å gjøre, når gutten åpenlyst babler i vei med den ene røverhistorie etter den andre.

Med alt det har har holdt på med ifølge diverse tråder her inne, så burde gutten være noe mer enn de 18-19 år han er.

Er bare å sjekke litt via det org nummer han la ut i første innlegg her. Han er født i 2000. 

Hvor mye arbeidslivs erfaring hadde dere når dere var i den alder? Nei da gikk folk flest vel på skule ennå tenker jeg, om ikke du er så gammel at du hadde en gammeldags læreplass, som håndverker et sted.

 

Sjekker en Facebook ser en det samme. Men morsomt det er det.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Okkaby skrev for 9 timer siden:

Har lite med mobbing å gjøre, når gutten åpenlyst babler i vei med den ene røverhistorie etter den andre.

Med alt det har har holdt på med ifølge diverse tråder her inne, så burde gutten være noe mer enn de 18-19 år han er.

Er bare å sjekke litt via det org nummer han la ut i første innlegg her. Han er født i 2000. 

Hvor mye arbeidslivs erfaring hadde dere når dere var i den alder? Nei da gikk folk flest vel på skule ennå tenker jeg, om ikke du er så gammel at du hadde en gammeldags læreplass, som håndverker et sted.

 

Sjekker en Facebook ser en det samme. Men morsomt det er det.

Jeg synes på ingen måte det er morsomt det dere driver med.

Her kommer en ungdom og spør om råd og veiledning fordi han selv er lite erfaren, og dere svarer med harselas og hån. Har dere ikke noe konstruktivt å melde så la være.....

Link to post
Share on other sites

Ruby skrev for 3 timer siden:

Jeg synes på ingen måte det er morsomt det dere driver med.

Her kommer en ungdom og spør om råd og veiledning fordi han selv er lite erfaren, og dere svarer med harselas og hån. Har dere ikke noe konstruktivt å melde så la være.....

Har du fulgt med på de tråder han har startet, utenom denne? 

Når gutten helt klart lever i en fantasi verden, hvor sandhed å løgn blandes i en stor røre. Ja da er det for min del lite å ta seriøst.

 

 

 

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

tråstarter har ikke vært aktiv her siden 2. des.  men startert andre tråder i mellomtiden..    Ikke dermed sakt man trenger å komme med useriøse slengbemerkninger..  fiskinga ble kansje ikke helt som planlagt, etter som det ikke har kommet noe mere konklusjon..

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev 21 minutter siden:

tråstarter har ikke vært aktiv her siden 2. des.  men startert andre tråder i mellomtiden..    Ikke dermed sakt man trenger å komme med useriøse slengbemerkninger..  fiskinga ble kansje ikke helt som planlagt, etter som det ikke har kommet noe mere konklusjon..

 

Dessuten ble han huslaus. Dette forklarer vel stoppen i fisket og at han har gått til innkjøp av husbåt. 

Synes "tråden" i trådstarters beretning synessann synlig, og håper han kommer i gang med fisket når alt det andre har ordnet seg.

 

Link to post
Share on other sites

Følgende er rapportert til moderator ang. Okkaby:

 

TS er en relativt ung mann med sine utfordringer. Han søker råd i ett av de virkelig store seriøse forum for maritimt interesserte. Mange bidrar med råd og løsninger og bidrar positivt.

Okkaby har negativ holding til TS i denne og andre tråder TS deltar i. Kommentarene fra Okkaby bidrar til dårlig stemning og en forsøpling av tråden. En del av hans innlegg svekker kvaliteten på forumet i holdning og tone. 

Okkabys kommentarer i denne tråden er mot grensen til frekke og nedverdigende.  Skal Baatplassen bestå som et stort og seriøst forum kan ikke denne typen kommentarer og holdninger få bre om seg, da mister forumet etterhvert den store verdien det har i dag. 

 

Moderator får gjøre sine vurderinger.

Link to post
Share on other sites

Tang skrev 44 minutter siden:

Til forsvar av Okkaby, er det ikke normal anstendighet av TS å følge opp situasjonen når andre bidrar med råd og veiledning ?

Det er ikke veldig givende når løfter fra TS ikke blir fulgt opp, da blir det heller ikke den kvaliteten som ovennevnte kommentar påpeker.

 

Det kan tenkes at harselasen i denne tråden har gjort det ubehagelig for TS å fortsette å følge egen tråd. Og har derfor valgt den bort. Det er i såfall ikke "uanstendig", men trist.

Link to post
Share on other sites

Er det et krav på forumet at vist en starter en tråd så må en oppdatere så og så ofte? Isåfall sliter jeg med min tråd.. en har jo ett liv utenom også selv om kanskje ikke alle har det. Harsellering er ikke ok. Dessuten er det lenge siden okkaby oppdaterte sin tråd. Er han for opptatt med og harselere? Eller er han ikke dyktig nok til å fikse egen båt slik at han føler seg utilstrekkelig å må rakke ned på andre for og føle seg bedre?  For min del må Ts gjøre hva han vil. Koselig med oppdateringer men føler ikke behov for og mobbe ved stilstand.godt nyttår lissom ?

Link to post
Share on other sites

On 1/2/2019 at 9:34 PM, gasebo said:

Følgende er rapportert til moderator ang. Okkaby:

 

TS er en relativt ung mann med sine utfordringer. Han søker råd i ett av de virkelig store seriøse forum for maritimt interesserte. Mange bidrar med råd og løsninger og bidrar positivt.

Okkaby har negativ holding til TS i denne og andre tråder TS deltar i. Kommentarene fra Okkaby bidrar til dårlig stemning og en forsøpling av tråden. En del av hans innlegg svekker kvaliteten på forumet i holdning og tone. 

Okkabys kommentarer i denne tråden er mot grensen til frekke og nedverdigende.  Skal Baatplassen bestå som et stort og seriøst forum kan ikke denne typen kommentarer og holdninger få bre om seg, da mister forumet etterhvert den store verdien det har i dag. 

 

Moderator får gjøre sine vurderinger.

2018, det året da det ble trendy å føle seg krenket på andres vegne.

Redigert av pipe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Og hvilke sanksjoner kan moderator gjøre  da tro, kunne vært interessant å vite. Har sjæl vært kritisk til denne tråden og noen der ute sitter nok der ute og flirer i skjegget, vel og merke hvis de har skjeggvekst. Men som sagt, den mest leste tråden på lenge......

Link to post
Share on other sites

Heisan og godt nyttår. Trodde da du satt i "fengsel" jeg etter at du ble anmeldt....vel vel nok om det. Tror TS er i ferd med å slepe en 50 foter til Stavanger  jfr en annen tråd her inne. Og så er han i gang med å isolere en sementbåt. Det er flott med ungdommelig pågangsmot. Det kommer vel oppdateringer etter hvert skal du se.  Ha en fin dag.

Link to post
Share on other sites

Joltus skrev 3 minutter siden:

Lest gjennom tråden nå. 

 

Okkaby har vel ikke et innlegg som ikke slenger dritt. Og Martine oser det sarkasme av hele tiden. 

 

Vi har vel igrunn forstått hva dere tenker om ta nå, så kanskje deres elendige bidrag til tråden bare kan dø ut nå? 

Tiltredes! Når dere to bruker så mye energi på å latterliggjøre en ung mann med drømmer, vil jeg også tro dere reduserer viljen hos andre forumet å hjelpe dere den dagen dere trenger råd.

Link to post
Share on other sites

Okkaby skrev for 6 timer siden:

Hmmmm hadde ikke du solgt båten?

Eller kjøpte du den tilbake, siden du nettopp la den ut for salg igjen på Facebook gruppa til 10000kr?

Må si du har et jævla trist liv når tiden din går til å stalke ts og følge med på hver eneste bevegelse. Huff, jeg syntes synd på deg. Håper du får hjelp etterhvert.

Link to post
Share on other sites

Bruflaat skrev for 4 timer siden:

Må si du har et jævla trist liv når tiden din går til å stalke ts og følge med på hver eneste bevegelse. Huff, jeg syntes synd på deg. Håper du får hjelp etterhvert.

Nå kommer nok sånne annonser opp automatisk, når en er medlem av disse gruppene.

Så det har lite å gjøre med å stalke noen.

Men folk her tror jo tydeligvis på alt tullet gutten lite av seg.

Kanskje en del her burde få seg en realitets sjekk, siden de lever i en fantasi verden.

Så hjelpen er det nok andre som trenger.

Redigert av Okkaby (see edit history)

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...